رئیس شورای تامین علی آبادکتول از دستگیری قاتل نزاع خیابانی امروز در شهرستان خبر داد و گفت: با جدیت پیگیر حفظ امنیت شهرستان هستیم چرا که حفظ امنیت شهروندان اولویت اول مان است.

قتل در میدان مرکزی علی آباد کتول / قاتل ماجرا دستگیر شد
به گزارش گلستان 24، احمد تجری مفرد در واکنش شدید به ماجرای نزاع خیابانی 2 جوان که روز گذشته حوالی ساعت 14 در میدان اصلی شهر رخ داد، اظهار کرد: با برهم زنندگان امنیت شهروندان بدون هیچ اغماض و چشم پوشی به شدت برخورد خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان علی آبادکتول در ادامه با تاکید بر این موضوع که شرارت و ایجاد رعب و وحشت را به هیچ عنوان در علی آبادکتول بر نمی تابیم، اظهار کرد: مامورین نیروی انتظامی و امنیتی شهرستان قاتل نزاع خیابانی امروز را بعد از گذشت حدوداً 4 ساعت دستگیر و جهت پیگیری جرم به مقامات قضایی تحویل دادند.

به گفته شاهدان عینی این ماجرا در گفتگو با خبرنگار زرین نامه، نزاع خیابانی دیروز بین 2 جوان حدود ساعت 12 امروز در خیابان کارخانه پنبه رخ می دهد که ماجرا به اینجا ختم نشده و ساعاتی بعد حدوداً ساعت 14 بحث آن ها به دوباره در میدان مرکزی شهر رخ می دهد.

یکی از 2 جوان با سلاح سرد به جوان دیگر که ترک موتور نشسته بود، حمله می کند که جوان علیرغم انتقال به بیمارستان، به علت جراحت در ساعت حدوداً 15 و 45 دقیقه جان می دهد.

کلاله خبر

ارسال نظر

  • ناشناس
    1

    اینگونه افراد باید به اشد مجازات برسند تا درس عبرتی برای دیگران شود

  • محی‌الدین
    0

    چند نکته را برجسته می‌کنم:
    احمد تجری مفرد *در واکنش شدید* به ماجرای نزاع خیابانی 2 جوان که روز گذشته حوالی ساعت 14 در میدان اصلی شهر رخ داد، اظهار کرد: *با برهم زنندگان امنیت شهروندان بدون هیچ اغماض و چشم پوشی به شدت برخورد خواهیم کرد*.

    نظر: مقتول، سرکرده الوات شهر بود و محکوم به چهار سال زندان. دعوا و قمه‌کشی از فعالیت‌های رایج ایشان بود و همسایگان منزل پدری‌شان از ایشان، احساس خطر و فقدان امنیت جانی (چه برسد به روانی) می‌کردند. مطمئناً سوابق خلاف‌های ایشان، بهتر از هر جای دیگر در سوابق اداره آگاهی ثبت است.
    اما درباره فرموده‌های فرماندار محترم شهر، آن هم در واکنش شدید :)، باید گفت قضیه، حل شد! اگر قرار بود امنیت مردم را تأمین کنید که قبل از این باید تأمین می‌کردید وگرنه منبع شرارت، کشته شد و خیال شما هم راحت!
    شما تا قبل از این کجا بودید که مردم از دست ایشان، آرام و قرار نداشتند؟ آیا اگر مقتول، همسایه شما هم بود همان اقدامات سابق را برای ایشان تدارک می‌دیدید؟

    به نظر بنده، شورای تأمین شهر، نه‌تنها اراده برخورد با این دست وقایع را ندارد بلکه عرضه آن را نیز ندارد.

    • ناشناس
      0

      اگر اینجوری باشه که شما میگین من که نمی دونم چی بگم والا

  • رضا
    0

    من هم موافقم كه اين نتيجه بي عرضه گيه

  • رضا محّمدی
    0

    دوستان گُلم سلام : محی الدین دقیقاً حقیقت را می گوید ، احسنت برادر !
    بعدشم قاتل رو هنوز دستگیر نکردن عزیزان !
    راکب موتور سیکلت خودش با پای خودش رفته و خودشو معرفی کرده نه اینکه نیروهای زبده و ویژه دستگیرش کرده باشن !
    سرهنگ فقط و فقط واسه علی آباد (محمّد نژاد) عجیب سرهنگی بود هرجا باشه خدا حفظش کنه !
    اون دوران ما بمعنای واقعی احساس آرامش می کردیم !

آخرین اخبار