همایش فصلی حراستهای استانداری گلستان بمیزبانی بندرترکمن برگزار شد.

همایش فصلی حراستهای استانداری گلستان برگزار شد

 در این همایش نازقلچی فرماندار شهرستان ترکمن ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) گفت: هر جامعه ای نیاز به الگو دارد و چه الگویی بهتر از الگوی حضرت فاطمه (س).

به گزارش گلستان 24، وی اظهار داشت: جامعه زنان ما می توانند با تاسی از رفتار و گفتار این بانوی بزرگوار بعد معنوی خود را تقویت و از بسیاری از مسائل و مشکلات اجتماعی مصون بمانند.

مرجان نازقلچی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به بیانات ریاست محترم جمهوری در همایش بانوی انقلاب خدیجه ثقفی گفت: ایشان اظهار داشتند در اسلام جنس اول و دوم نداریم و از لحاظ جایگاه، زن و مرد با یکدیگر تفاوتی ندارند.

فرماندار ترکمن در ادامه با تاکید بر نقش حراستها خاطر نشان ساخت: حراست بعنوان چشم مدیر در سازمان با توجه به اشرافیتی که بر مجموعه دارد می تواند مشاور خوبی برای مدیریت محسوب شود.

همچنین معاون برنامه ریزی استانداری گلستان گفت: به نظر می رسد با توجه به مشکلات اقتصادی در جامعه و تاکیدات مقام معظم رهبری یک همدلی و همزبانی باید در این زمینه صورت گیرد و مسئولان باید تلاش کنند تا انشالله مشکلات مردم و جامعه به حداقل برسد.

علی مرگدری با اشاره به بحث انتخابات پیش رو و اهمیت آن نیز اظهار داشت: باید تلاش کنیم که همه با هر سلیقه و گرایش فکری و از همه جناح ها در این انتخابات شرکت داشته باشند و این طبیعی است که از همه جناحها در جریان اداره کشور باشند. مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هم ترکیبی از گرایشات فکری مختلف است.

وی افزود: آنچه که مهم است اینکه در راستای یک هدف و ارزشهای نظام و کمک به مردم خدمت و تلاش می کنند.

معاون استاندار بیان داشت: اعتبارات عمرانی ما در سال 92، 78 میلیارد تومان بوده است ولی با تلاشهایی که صورت گرفت اعتبارات ما به 4 برابر در سال 93 افزایش یافت.

مرگدری تصریح کرد: در بحث درآمد چهارمین استان کشور هستیم و درآمد ما نسبت به سال گذشته 4درصد افزایش یافته است.

وی در پایان از مسئولان حراستهای استان خواست تا چشم و گوش خود را باز کرده و با حساسیت ویژه در راستای خدمت به نظام و مردم گام بردارند.

منتظری مدیر کل حراست استانداری گلستان نیز در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات یکساله حراستها در خصوص اهداف و برنامه های کاری سال 94 حراستها مطالب و توصیه هایی را ارائه نمود.

سپس آقای صفری مدیر کل حراست استان نیز طی سخنانی در ارتباط با نقش و جایگاه حراستها بویژه در سال جاری و انتظار از ایفای نقش خطیر آنان رهنودهای لازم را ارائه نمود.

همایش فصلی حراستهای استانداری گلستان برگزار شد

 

همایش فصلی حراستهای استانداری گلستان برگزار شد

 

همایش فصلی حراستهای استانداری گلستان برگزار شد

 

همایش فصلی حراستهای استانداری گلستان برگزار شد

 

همایش فصلی حراستهای استانداری گلستان برگزار شد

 

ارسال نظر

آخرین اخبار