رئیس پلیس راهور گلستان اعلام کرد

رئیس پلیس راهور استان گلستان، محدودیت‎های ترافیکی مراسم گرامی‌داشت روز ارتش، 29 فروردین‎ماه را اعلام کرد.

محدودیت‎های ترافیکی 29 فروردین‎ماه در گلستان

 

به گزارش گلستان 24، علی‌اصغر مهری صبح امروز در گفت‎‎وگو با خبرنگاران استان گلستان با اشاره به اعمال محدودیت‎های ترافیکی در روز 29 فروردین‎ماه جاری به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی و اجرای مراسم ویژه در این روز توسط نیروهای مسلح استان، از اعمال محدودیت‎های ترافیکی در سه شهر گرگان، گنبدکاووس و آزادشهر خبر داد.

وی ادامه داد: این محدودیت ترافیک از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح آغاز و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور گلستان خاطرنشان کرد: در شهرستان گنبدکاووس عبور تمامی خودروها در مسیر کمربندی صیاد شیرازی، میدان امام (ع) و بیمارستان تامین اجتماعی در مسیر رفت و برگشت ممنوع خواهد بود.

مهری اضافه کرد: مسیر جایگزین نیز میدان امام علی(ع) بلوار جنوبی، بلوار جهاد، بلوار 17 شهریور، میدان آزادگان، کمربندی صیاد شیرازی در نظر گرفته شده است.

وی متذکر شد: در شهرستان آزادشهر نیز تردد از میدان امام علی(ع) و خیابان شهید رجایی ممنوع خواهد بود و رانندگان می‎توانند برای رسیدن به مقصد مورد نظر خود، از میدان امام علی(ع) به کمربندی شهید کوهساری و خیابان شهید مطهری استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور گلستان تصریح کرد: در مرکز استان نیز مسیرهای میدان شهید قندهاری به سمت میدان بسیج، از ابتدای بلوار سایت استانداری گلستان، مسیر غرب به شرق میدان بسیج، تردد انواع خودروهای سنگین ممنوع خواهد بود.

مهری اضافه کرد: همچنین از ورودی کوی افسران به میدان بسیج در زمان اجرای مراسم رژه، تردد تمامی وسایل نقلیه ممنوع خواهد بود.

مهری متذکر شد: رانندگان می‎توانند برای رسیدن به مقصد خود، از مسیر بلوار سایت استانداری گلستان، بلوار دانشگاه، میدان مادر استفاده کنند.

وی در پایان از شهروندان خواست تا برای برقراری نظم در عبور و مرور و برگزاری هر چه باشکوه‎تر مراسم گرامی‌داشت روز ارتش، با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند.

ارسال نظر

آخرین اخبار