مسئول عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس گفت: دومین یادواره ۳ شهید مدافع حرم و ۵۱۶ شهید گنبدکاووس در موکب حضرت یحیی بن زید(ع) واقع در حسینیه عترت طاهره کربلای معلی برگزار شد.

یادواره شهدای مدافع حرم و ۵۱۶ شهید گنبدکاووس در کربلا برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ رمضانعلی خالقی: در این مراسم معنوی، مشاور سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، جمعی از زائران پیاده اربعین، برادر شهید مدافع حرم علیرضا صفرپور جاجرمی و جمعی از خانواده شهدا که به عنوان خادم حضور داشتند، با مداحی و سخنرانی برگزار شد.

وی افزود: از سال گذشته گنبدکاووس به صورت مستقل در کربلای معلی برای خدمات به زائران پیاده‌روی اربعین موکب حضرت یحیی بن زید (ع) را برپا می‌کند و همچنین در این 2 سال یادواره 516 شهید و 3 شهید مدافع حرم برگزار می‌شود.

مسئول عتبات عالیات شهرستان گنبدکاووس بیان داشت: در این موکب خدماتی مانند آرایشگری، خیاطی، پذیرایی صبحانه، نهار و شام، اسکان،خدمات پزشکی و غیره ارائه می گردد.

وی ادامه داد: تا روز 4 آبان ماه 6 هزارو 380 قرص نان روغنی و بربری پخته و بین زائران توزیع شده و 4 هزار و 700 نفر در وعده صبحانه، 7 هزار و 400 نفر در وعده ناهار و 8 هزار و 150 نفر در وعده شام پذیرایی شدند.

خالقی گفت: 5 هزارو 40 نفر از خدمات پزشکی و بهداشتی، 305 نفر خدمات خیاطی، 340 نفر آرایشگاه، 370 نفر واکس و 12 هزارو 359 نفر اسکان استفاده کردند.

وی اظهار کرد: مردم گنبدکاووس امسال 570 میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به موکب حضرت یحیی بن زید( ع) برای ارائه خدمات به زائران پیاده اربعین کمک کردند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار