معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در مراسم رژه نیروهای مسلح با اشاره به ۲۹ بهمن ماه به عنوان یادگار امام راحل گفت: امام با اختصاص این روز به نام ارتش، مشت محکمی بردهن همه آنهایی که زمزمه انحلال ارتش راداشتند ، زد.

رژه نیرو های مسلح گنبد کاووس در روز ارتش+تصاویر

به گزارش گلستان 24 ،محمد حمیدی هدف امام خمینی (ره) از نامگذاری این روز را ایجاد پیوند بین مردم و ارتش و نیز تغییر ماهیت ارتش به ارتشی میهنی و اسلامی دانست.
وی افزود: ارتش نهاد حرفه ای دفاع از کشور است و نیروهای ارتش جمهوری اسلامی بدون توجه به هرگونه گرایش سیاسی آماده دفاع از انقلاب اسلامی و کشور است.
وی همچنین با اشاره به تقدیم ۴۸ هزار شهید ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در وقایع پس از پیروزی انقلاب اسلامی عمق وفاداری خود را به رهبری و کشور عزیز ایران نشان داده است.
معاون استاندار گلستان اظهار کرد: امروز ارتش ایران با دستیابی به بهترین تجهیزات در بعد زمینی ، هوایی و دریایی آماه دفاع از مرزهای کشور است.

???????????????????????????????
فرمانده سربازخانه شهید اسدالله پور نیروی زمینی ارتش در گنبدکاووس نیزدر مراسم رژه نیروهای مسلح اذعان کرد: امام خمینی(ره) تفکر انحلال ارتش را با دقت و تیزبینی مثال زدنی خنثی کرد و دستور داد تا ارتش با تجهیزات و ادوات در روز ۲۹ فروردین در خیابانها رژه رفته و صلابت خود را نشان دهد.
سرهنگ اسماعیل نامنی با اشاره به رخدادهای اوایل انقلاب اسلامی و نیز شیوع برخی تفکرات ناصواب در تضعیف و یا انحلال ارتش، گفت: ارتش با حضور در صحنه قدرت بازدارندگی خود را به همه نشان داده است.
وی همچنین با اشاره به مجاهدت های ارتشیان در دوران دفاع مقدس فزود: این اقدامات موجب شد تا امروز ارتش ملقب به ارتش حزب الله شود .
پیشرفت های ارتش و سایر نیروهای مسلح در ساخت ادوات نظامی و تجهیز به پیشرفته ترین سامانه های موشکی و همچنین پهپادرا  از دیگر افتخارات ارتش خواند و اضافه کرد: امروز دلاوران ارتش به رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب به مرز خود باوری رسیده است.گفتنی است در این آئین که جمعی از خانواده های شهدا، جانبازان ، مردم و مسوولین این شهرستان در این آئین حضور داشتند یگانهای منتخب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در گنبدکاووس و همچنین سپاه، نیروی انتظامی و یگان مرزبانی از مقابل کلام الله مجید رژه رفتند.

منبع:قابوسنامه

 

DSC_0040

DSC_0043

DSC_0044

DSC_0049

DSC_0092

DSC_0093

DSC_0104

DSC_0120

DSC_0129

DSC_0157

DSC_0265

DSC_0381

DSC_0394

DSC_0405

DSC_0424

DSC_0426

DSC_0442

DSC_0466

IMG_8720

IMG_8727

IMG_8730

 

قابوس نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار