طی حکمی از سوی استاندار گلستان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان منصوب شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان منصوب شد

به گزارش گلستان 24، بر اساس حکم حسن صادقلو، محمود ربیعی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان منصوب شد.

استاندار گلستان در مراسم معارفه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان ضمن تبریک ایام ماه رجب و میلاد با سعادت امام محمد باقر(ع) اظهار کرد: این معاونت باید به معنای واقعی پشتیبانی لازم را صورت دهد و ضمن هماهنگی با سایر معاونت ها پیشتازی و پشتیبانی لازم را صورت دهد.

صادقلو با بیان اینکه باید ریسک پذیری در چارچوب قانون مد نظر قرار گیرد، خاطر نشان کرد: ما، در بدنه مدیریت استان شاهد مدیریتی چابک نیستیم و باید تلاش کنیم مدیریت استان، مدیریتی چابک شود.

وی از سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان درخواست کرد: رسیدگی به وضعیت معیشت کارمندان و حفظ منزلت آنان را مورد توجه قرار دهد و تلاش شود توازن لازم و تجهیز ناوگان مجموعه استانداری، فرمانداری و بخشداری صورت پذیرد.

وی از وجود تعداد هفت هزار نیروی انسانی مازاد در دستگاه های اداری و اجرایی این استان خبر داد و اظهار کرد: هرساله بخش زیادی از اعتبارات صرف پرداخت حقوق این افراد می شود.

استاندار گلستان، کیفی سازی نیروها را از رویکردهای اصلی استان درسال جاری برشمرد و افزود: معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی که از معاونت های حساس و مهم استانداری است باید دراین خصوص اقدامات لازم انجام دهد.

وی، توجه به آموزش و پژوهش را از دیگر نکات مورد توجه درحوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانست و تصریح کرد: باید با فعالیت های پژوهشی و نیز آموزش نیروها درجهت کیفی سازی نیروها بالاخص تجهیز نیروی انسانی در استانداری ، فرمانداری ها و بخشداری ها و تحقق استان مجازی اقدام شود.

دکتر صادقلو هم چنین ضمن قدردانی از تلاش های عباس نیاوند معاونت قبلی توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، محمود ربیعی را بعنوان سرپرست جدید این معاونت معرفی کرد.

همچنین در این جلسه محمود ربیعی با اشاره به افزایش 35 درصدی حقوق کارکنان مجموعه وزارت کشور علاوه بر 14 درصد کلی افزایش حقوق کارکنان دولت درسال 94، گفت: با این افزایش حقوق ها بخشی از مشکلات مالی و معیشتی کارکنان رفع می شود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان ، نوسازی و تغییر چارت سازمانی ادارات و نهادها بویژه استانداری و توجه ویژه به آموزش های کاربردی نیروی انسانی را از برنامه های این معاونت درسال جاری برشمرد و برلزوم همکاری و همدلی مسوولان با این معاونت در پیشبرد اهداف تاکید کرد.

ارسال نظر

آخرین اخبار