با تصویب هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان ابراهیم دادخواه و سید عباس شیرنگی به عنوان رییس و نایب رییس دفتر نمایندگی گرگان انتخاب شدند.

دادخواه و شیرنگی رئیس و نایب رئیس دفتر نظام مهندسی ساختمان گرگان شدند

عبدالجلال ایری رئیس نظام مهندسی ساختمان گلستان با تقدیر و سپاس فراوان از حضور پیشکسوتان و بزرگان مهندسی افزود: به طور قطع ورود هیأت رئیسه جدید تغییر و تحولاتی را به همراه خواهد داشت و دلیل این تحولات در جهت ارتقاء کیفیت خدمات و وظایف است.

به گزارش گلستان 24، عبدالجلال ایری گفت: هیأت مدیره دوره ششم ساختار مدیریتی سنتی را به ساختار سیستمی و پیشرفته و الکترونیکی تبدیل نموده است و از این جهت نقطه عطف سازمان محسوب می شود.

وی خاطر نشان کرد: باید بپذیریم که هرگونه تغییر مشکلاتی را هم در بر خواهد داشت. وی افزود: باید کارایی و اثربخشی در کارکرد ها نمایان گردد که لازمه آن اصلاح تفکر، ارائه خدمات بهتر و قانون مداری است به همین دلیل باید باید روش ها و شیوه ها تغیر کرده و بهبود یابد.

ایری با بیان این موضوع که هدف ما ایجاد وفاق و همدلی و اعتمادسازی است افزود : مهندس دادخواه به عنوان رئیس و مهندس شیرنگی نائب رئیس دفتر نمایندگی با توجه تجربیات و سوابق درخشانی که دارند می توانند کمک شایانی به بهبود وضعیت سازمان در حال حاضر داشته باشند.

وی بیان داشت: باید در نظر داشت که قسمت اعظمی از خدمات و کارهای نظام مهندسی استان بر عهده دفتر نمایندگی است به همین دلیل هیأت مدیره این دو عزیز گرانقدر را برای هدایت این دفتر به طور مناسب و درست ، انتخاب کرد.

در ادامه این جلسه نایب رئیس اول سازمان نیز طی سخنانی بیان داشت با توجه به وضعیت و شرایط فعلی سازمان حضور پیشکسوتان باعث آرامش و رونق این سازمان می شود. سید مجتبی موسوی افزود: سیاست این هیأت مدیره ایجاد آشتی و وفاق و همدلی میان همه مهندسان می باشد.

وی اضافه کرد: دفتر نمایندگی گرگان همچون ویترینی برای نظام مهندسی ساختمان است لذا باید در انتخاب مدیران آنها حساسیت داشته باشیم.

دبیر هیات مدیره سازمان نیز که در این جلسه حضور داشت ضمن تجلیل از بزرگان و پیشکسوتان سازمان گفت: بدیهی است که مدیران سازمان در برهه های مختلف زمانی تغییر می کنند و این تغییرات لازمه پیشرفت است.

مسعود رضوی اضافه کرد امروز سازمان نظام مهندسی ساختمان پیش از هر چیزی به حضور و کمک پیشکسوتان و بزرگان سازمان احتیاج فراوان دارد. وی ابراز امیدواری کرد حضور مهندس دادخواه و مهندس شیرنگی باید باعث قانون مدار تر شدن این دفتر گردد.

در پایان مهندس دادخواه رییس جدید دفتر نمایندگی گرگان از حسن و اعتماد اعضای محترم هیأت مدیره سپاسگزاری نموده و افزود: نیروی انسانی کارآمد ابزار مدیریت است و ما سعی خواهیم داشت کارایی نیروی انسانی در دفتر نمایندگی گرگان را افزایش دهیم. وی مبنای کار خود را بر سه محور کتاب قانون، بخشنامه ها، مصوبات هیأت مدیره نهادند.

گفتنی است ؛ مراسم معارفه رئیس جدید دفتر نمایندگی گرگان با حضور اعضای هیأت مدیره و جمعی از پیشکسوتان و مهندسان سازمان در محل این دفتر برگزار شد. / روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان گلستان

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار