برخی ها هشتگ سیل گلستان می زنند ولی خود در سواحل پاتایا هستند

 تدبیر (انتخاب) صحیح دست ماست/این سیل نوروزی یادآور خوبی برای برهه های آینده ما باشد

به گزارش گلستان24؛دکتر سلیماندوست کارشناس مسائل سیاسی طی یادداشتی نوشت:پنج روز از سیل در شهرهای شمالی بخصوص در استان‌های گلستان و مازندران می گذرد،نیروهای همیشه آماده و حاضر در صحنه و جانبرکف بسیج، سپاه، ارتش و هلال احمر از نخستین دقایق وقوع سیل با جداشدن از خانواده های خود در زیباترین لحظات سال(سال تحویل) و تعطیلات دلچسب نوروزی و در اوج فداکاری به یاری مردم شتافتند.

این در حالیست که هنوز از جناب آقای رئیس جمهور محترم ، معاون اولش که مدعی بود جواب منتقدین را میتواند در عرض ۵ دقیقه بدهد و استاندار گلستان که روز اول بارندگی در استان حضور داشتند و از وقتیکه بحران قطعی شده ناپدید شدند  تا سلبریتی های اجاره ای انسان نمای پرمدعا بی تعهد خبری نیست که نیست .

هرچند پس از فشار رسانه ای و مطالبه افکار عمومی ،  رحمانی فضلی و وزیر اقتصاد برای ماست مالی کردن قضیه و ماله کشی این عدم حضورها و نیز مدیریت بحران دولت و نه مردم سیل زده به مناطق سیل زده سفر کردند ! 

کاری هم به این نداریم که در این بین برخی گفتند آقای روحانی در قشم مشغول تدبیر است .

البته ساید هم از شدت ناراحتی و برای همدردی و همزاد پنداری با مردم سیل زده روزی چند بار دل به آب های نیلگون خلیج فارس و دریای عمان می زنند! و شب و روز در فکر کنترل و تدبیر و کنترل بحران هستند . 

البته با محرک علی برکت الله ... 

ومشاور نام آشنای ویژه ی ایشان هم از زیر پتو در حال توئیت کردن هستند!

و سلبریتی های اجاره ای حامی دولت و لیست امید نیز از سواحل قناری، آنتالیا، پاتایا، آمریکا و اروپا به یاد مردم سیل زده در لب آن سواحل خود را به آب انداخته و هنوز فرصت استوری کردن فیلم و عکسش را در اینستاگرام نداشته اند!

هشتگ سیل گلستان!لوکیشن: پاتایا!!! 

اینها شاید شوخی بنظر آید ولی همگی نشانگراین واقعیت تلخ است که حافظه ما ایرانی ها یا بسیار ضعیف شده و یا اینکه تحت تاثیر القائات رسانه ای شدیداً در دریای جهل مرکب غرق شده است . (البته به لطف گوشیهای هوشمندمان) 

گواه این ادعا نیز همین واقعیت پیش روی نه چندان دور که درست ۱۱ ماه دیگر همین‌ مدعیان لیبرال دموکراسی با تَکرار سناریوهای ایام ماضی و و اجرای تاکتیک دوقطبی سازی فضای جامعه ، با دادن وعده کنسرت و پاسپورت و ورزشگاه و ربنّا ، رای های اکثریت را درو خواهند کرد و ما باز هم شاهد این بحران های مدیریتی خواهیم بود! 

ضمن ابراز همدردی با تک تک مردم عزیز استان‌های شمالی ، بویژه ساکنان قسمتهای سیل زده ، شایان ذکر اینکه آمار رای ریزی انتخابات های گذشته نشانگر این واقعیت است که (اکثراً به دولت تدبیر و امید و نیز در انتخابات مجلس به لیست امید رای داده اند) و حالا خبری از تدبیر و امید نیست که نیست و این انسان را یاد آن مثل معروف کهن می اندازد که ؛ خود کرده را تدبیر نیست (به قول وزیر مستعفی بهداشت و درمان). 

آری، سیل امروز سیلی سختی بر صورت همه ما بود! چرا که از طرفی من و تو که باید مردمان جامعه را امر به معروف و نهی از منکر میکردیم که نکردیم!

و از طرف دیگر نااهلان و نامحرمانِ لیبرال از طریق رسانه و سایبر و فضای مجازی البته با کمک تلگرام ، اینستاگرام و توئیتر و ... و همراهی سلبریتی ها ،  مردم را در انتخابات ماضی با دروغ ، خدعه و وارونه انگاری و راه اندازی عملیات فریب به سمتی سوق دادند دادند که نتیجه شد آنچه که می بینید! 

امیدوارم این سیل نوروزی یادآور خوبی برای برهه های آینده ما باشد .

تا یادمان نرود که تقدیر (قضا و قدَر) دست ما نیست اما تدبیر (انتخاب) صحیح دست ماست ! و از ماست که برماست .

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار