معاون امور اجتماعی اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان از انتخاب یکی از بانوان گلستانی به عنوان کارگر نمونه کشوری خبر داد.

انتخاب بانوی گلستانی به عنوان کارگر نمونه کشوری

به گزارش گلستان 24، حمیدرضا مردان‌زاده  در گفت‎گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: 40 نفر از کارگران استان گلستان به دیدار مقام معظم رهبری خواهند رفت.

وی تصریح کرد: برنامه دیدار با مقام معظم رهبری از جمله برنامه‎هایی است که هر ساله سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار قرار می‎دهد.

معاون امور اجتماعی اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: از استان گلستان 40 نفر از اعضای جامعه کارگری و مسئولان امور کارگری و ورزشکاران جامعه کارگری نیز برای دیدار با مقام معظم رهبری اعزام خواهند شد.

مردان‌زاده با بیان اینکه نمایندگان کارگری استان گلستان با رئیس‌جمهور نیز دیدار خواهند کرد، گفت: سید حمید کلانتری معاون امور تعاون وزیر کار و رفاه اجتماعی فردا نیز در برنامه تجلیل از 35 کارگر برتر و نمونه استانی به عنوان سخنران ویژه حضور پیدا خواهد کرد.

انتخاب بانوی گلستانی به عنوان کارگر نمونه کشوری

وی از انتخاب یکی از بانوان گلستانی به عنوان کارگر نمونه کشوری خبر داد و گفت: کلثوم جزی به عنوان زن مدیر سرپرست خانوار نمونه ملی در سال 1393 از استان گلستان انتخاب شد.

معاون امور اجتماعی اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان خاطر‎نشان کرد: پنج برنامه شاخص و 23 برنامه استانی در طول هفته کار و کارگر در استان گلستان اجرا خواهد شد.

مردان‌زاده بیان داشت: دیدار با نماینده ولیفقیه، دیدار با استاندار، مسابقه عکاسی جامعه کارگری، افتتاح پایگاه مقاومت و خانه بهداشت، برگزاری مسابقات ورزشی و تجلیل از کارگران نمونه استانی از دیگر برنامه‎های ما در طول هفته کار و کارگر است.

وی بیان داشت: برگزاری کلاس‎های مهارت‎های زندگی، پیشگیری از اعتیاد، اقدامات رفاهی، مسابقات قرآنی،فرهنگی و ورزشی از برنامه‎های فرهنگی ما در طول سال برای کارگران استان گلستان است.

ارسال نظر

آخرین اخبار