با ابلاغ جداگانه مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، سرپرست سه اداره توسعه منابع انسانی و تحول اداری، اداره برنامه ریزی، تجهیز منابع و اقتصاد مسکن و اداره راه و شهرسازی شهرستان مینودشت منصوب شدند.

انتصابات جدید در اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان

به گزارش گلستان 24، علی بخش رستمی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان ، "محسن دایی" را به سرپرستی اداره توسعه منابع انسانی و تحول اداری، "رجب مختومی" را بعنوان سرپرست اداره برنامه ریزی، تجهیز منابع و اقتصاد مسکن و "عباس فرامرزی" را در سمت سرپرستی اداره راه و شهرسازی شهرستان مینودشت منصوب کرد.

"محسن دایی" دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و 26 سال سابقه خدمت است و پیش از این، ریاست امور مالی و ذیحسابی اداره کل راه و شهرسازی گلستان را برعهده داشته است.

"رجب مختومی" نیز، دارای مدرک کارشناسی عمران و حدود 18 سال سابقه خدمت و ریاست اداره پیمان و رسیدگی مدیریت فنی و اجرایی این اداره کل را در کارنامه خود دارد.

" عباس فرامرزی" بیش از 26 سال سابقه خدمت و کارشناسی عمران دارد و معاونت اداره راه و شهرسازی مینودشت از سوابق اجرایی وی به شمار می رود.

اداره توسعه منابع انسانی و تحول اداری تحت مدیریت توسعه منابع و اداره برنامه ریزی و تجهیز منابع و اقتصاد مسکن تحت مدیریت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان فعالیت می کنند.

اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان دارای هشت مدیریت است.

انتهای پیام/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار