در آق قلا

فرمانده انتظامی آق‌قلا استان گلستان از دستگیری ضارب جوان آق‌قلایی در کمتر از ۲۴ ساعت در این شهرستان خبر داد.

دعوای مرگبار دو جوان به خاطر یک مشت پول
به گزارش گلستان 24، سرهنگ علی امیریان فرمانده انتظامی آق‌قلا استان گلستان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه چهارم اردیبهشت‌ماه جاری در پی تماس‌های مردمی، واحد گشت پلیس ۱۱۰ شهرستان به دلیل وقوع یک نزاع و درگیری منجر به جرح، به محل مورد نظر اعزام شد.
 
وی ادامه داد: در تحقیقات میدانی ماموران، مشخص شد جوانی در درگیری با فردی دیگر، با شی تیزی مورد جراحت قرار گرفته و بلافاصله توسط عوامل امدادی به بیمارستان ۵ آذر گرگان منتقل شده است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان آق‌قلا با اشاره به متواری شدن ضارب پس از انجام عمل مجرمانه، تصریح کرد: بلافاصله تحقیقات ماموران انتظامی شهرستان برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد که در این بین در ساعت ۰۰:۴۰ دقیقه بامداد پنجم اردیبهشت‌ماه و ۷۰ دقیقه پس از وقوع حادثه، مجروح مورد نظر در بیمارستان بر اثر شدت جراحت جان خود را از دست داد.
 
سرهنگ امیریان اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع، تیمی ویژه از پلیس آگاهی شهرستان، شناسایی و دستگیری متهم را در دستور کار قرار داد.
 
وی افزود: پس از انجام تحقیقات اطلاعاتی و پلیسی، ماموران موفق شدند محل زندگی متهم را شناسایی کنند که به دلیل متواری بودن متهم، ماموران موفق به دستگیری وی در محل سکونتش نشدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان آق‌قلا اظهار داشت: در ‌‌‌نهایت ماموران دریافتند که متهم در منزل خواهرش مخفی شده است که با هماهنگی مقام قضایی، وی در یک عملیات پلیسی و در کمتر از ۲۴ ساعت پس از وقوع حادثه، دستگیر شد.
 
سرهنگ امیریان با اشاره به کشف آلت‌ قتاله (یک تیغه قیچی) در بازرسی از متهم، گفت: متهم در تحقیقات تکمیلی به عمل مجرمانه خود اعتراف کرد و انگیزه خود از درگیری و قتل این جوان را وجود اختلافات مالی عنوان کرد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان آق‌قلا خاطر نشان کرد: پس از اعترافات متهم و تکمیل شدن پرونده، متهم برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شد./گلستان شرق

ارسال نظر

آخرین اخبار