فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز از دستگیری قاتل حادثه شب گذشته روستای لیوان غربی شهرستان بندرگز خبر داد.

قاتل حادثه دیشب لیوان غربی در کمتر از 10 ساعت دستگیر شد

علی‌اکبر خرمی فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز اظهار کرد: شب گذشته در ساعت 19:17 دقیقه از طریق تماس‎های مردمی با مرکز فوریت‎های پلیسی 110، پلیس شهرستان بندرگز در جریان وقوع یک حادثه تیراندازی در روستای لیوان غربی از توابع این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش گلستان 24، وی ادامه داد: بلافاصله یک واحد گشتی انتظامی بخش نوکنده به دلیل نزدیک بودن به محل حادثه، اعزام شد که برابر اظهارات شاهدان حادثه، محمد 43 ساله که به همراه فردی دیگر در خودروی پراید پارک شده در مقابل درب منزل محمد در حال گفت‎وگو بودند، توسط فرد دیگری مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز خاطرنشان کرد: با بررسی صحنه توسط مأموران و دریافت گزارش شاهدان حادثه مشخص شد در این حادثه دو نفر با اصابت گلوله اسلحه شکاری 5 تیر مجروح شدند و محمد به دلیل شدت جراحات حادثه در هنگام انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

خرمی تأکید کرد: فرد دیگر که همراه محمد بود نیز از ناحیه شانه سمت چپ آسیب دیده بود که در گفت‎وگو با مأموران انتظامی شهرستان اظهار کرد با محمد در خودوری پراید نشسته بودیم که ناگهان فردی با اسلحه شکاری به سمت ما تیراندازی کرد و بلافاصله از محل متواری شد و من دیگر چیزی متوجه نشدم.

وی اضافه کرد: اظهارات شاهدان حادثه حاکی از آن داشت که ضارب داماد مقتول بوده و مدت بسیاری نیز با یکدیگر دارای اختلاف خانوادگی بودند.

قتل در گلستان، دستگیری قاتل در مازندران

فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز تصریح کرد: با توجه به اینکه شاهدان حادثه ضارب را شناسایی کرده بودند، در این راستا تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی دستگیری متهم را در دستور کار خود قرار دادند.

خرمی متذکر شد: با توجه به آنکه متهم پس از انجام عمل مجرمانه خود بلافاصله محل را ترک و حتی به محل سکونتش هم بازنگشته بود، تحقیقات ماموران برای شناسایی محل اختفا و دستگیری وی وارد مرحله جدیدی شد.

وی اضافه کرد: مأموران با استفاده از شبکه گسترده منابع و مخبران و فعالیت‎‎های فشرده اطلاعاتی و پلیسی در نهایت محل اختفای متهم را در کمتر از 10 ساعت پس از وقوع قتل در یکی از شهرهای استان مازندران که در همجواری شهرستان بندرگز نیز قرار دارد، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی بندرگز بیان کرد: با هماهنگی مقام قضایی و در اقدام ضربتی و غافلگیرانه، ماموران موفق شدند متهم را در محل اختفایش دستگیر کنند.

خرمی افزود: متهم پس از دستگیری در تحقیقات تخصصی به قتل محمد 43 ساله که عنوان کرده برادر همسر سابقش است، اعتراف کرده و انگیزه اصلی این قتل را اختلاف شدید خانوادگی عنوان کرده است.

وی متذکر شد: متهم در اعترافات خود بیان کرد که 6 سال گذشته از خواهر مقتول جدا شده است.

خرمی در پایان بیان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است و تحقیقات برای روشن شدن زوایای دیگر این پرونده همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    خدا لعنتش کنه

آخرین اخبار