احترام گذاشتن به افراد وتکریم ارباب رجوع باعث رضایت جامعه خواهد شد.

تکریم ارباب رجوع برابر با تکریم شخصیت جامعه

به گزارش گلستان24؛هر انسانی شخصیت خودش را دوست دارد و از تحقیرو کوچک شدن شخصیت پرهیز می کند و سخت در جهت حفظ شانیت و کرامت تلاش می کند و از بیان پرهیز و عیب دلخوری بهمراه خواهد داشت.

در چند سال اخیر در ادارات و شرکت های کشور ،طرح تکریم ارباب رجوع اجرایی شده تا ارتباط با مردم جهت بررسی کارهای اداری برخورد شایسته و با احترام صورت گیرد.

در جامعه هر چه بکاری برداشت خواهیم کرد؛تکریم شخصیت باعث جذب و رضایت خاطر جامعه خواهد شد و نشاط و شادی بیشتری در کشور افزایش خواهد داشت.

احترام و همراهی با ارباب رجوع در تربیت اسلامی و اخلاق شرعی سفارش فراوانی شده است و باید حواسمون باشد هیچکس را تحقیر و خرد نپنداریم بلکه مممکن است همان شخص در نزد خداوند بسیار عزیز و اولی تر باشد و در جامعه و خانواده مثمر ثمر بوده و در آینده با پیشرفت چشمگیر نقش تعیین کننده ای در کشور داشته باشد.

تکریم شخصیت باعث اعتماد به نفس و ایجاد امید در انسان خواهد شد و چه بسیار انسانهایی که بواسطه یک خاطره خوش از بیان و احترام دیگران سرنوشت زندگی را رقم زده و فرد به دنبال آینده روشن با تلاش و جدیت فراوان برود.

حفظ احترام دیگران سرنوشت زندگی ها را رقم می زند حفظ و احترام آدم ها نه تنها باعث کوچک شدن شخصیت خود نخواهد شد بلکه باعث احترام متقابل خواهد شد .

طرح تکریم ارباب رجوع علاوه بر حفظ شخصیت انسان ها باید به سمت حل مشکلات بروکراسی ادارات و سهل شدن مراجعه کننده و کاهش رفت و آمد و کاغذ بازی در ادارات شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار