نیکولاس جیمز ویچیچ متولد 4 دسامبر 1982 در استرالیاست.

دانلود ویدئو ، نه دستی نه پایی نه غصه ای

به گزارش گلستان 24، نیکولاس جیمز ویچیچ متولد 4 دسامبر 1982 در استرالیاست.

نه دستی ، نه پایی ، نه غصه ای

کسی که با سندرمی به نام tetra-amelia syndrome به دنیا میاد. سندرمی که باعث میشه نوزاد بدون دست و پا به دنیا بیاد.

از دوران کودکی با کشمکش های روحی و جسمی خیلی زیادی مواجه میشه ! ولی ناگهان مسیر زندگیش رو عوض می کنه (طبق گفته ی خودش تصمیم می گیره به سمت خدا بره).

در هفده سالگی سازمانی رو راه اندازی می کنه به نام زندگی بدون دست و پا . سخنرانی های امیدبخش خودش رو در سراسر دنیا آغاز می کنه، و درمورد امید و یافتن معنای زندگی سخنرانی های بسیار جذابی ارائه میده.

نیک ایمان داره خدا همه ی بنده هاش رو دوست داره و اگه بخوایم خدا ما رو حسابی کمک می کنه و داشتن خدا برای فائق اومدن بر هر ناتوانی و مشکلی کافیه و  اینو تو سخنرانی هاش به زیبایی اثبات می کنه !

دانلود ویدئو

دانلود فیلم

سید جلال خاتمی مدیر دوبلاژ این مستند ، ضمن اعلام این خبر گفت : این مستند درباره نیک ویچیچ است  که از بدو تولد بدون دست و پا به دنیا آمد. او در هشت سالگی مورد تمسخر اطرافیانش بود و به همین دلیل دست به خودکشی زد اما این خودکشی نافرجام ماند و سپس زندگی نیک در مسیری افتاد که او را روز به روز به خدا نزدیک تر کرد. اکنون نیک را در سراسر جهان به خاطر سخنرانی هایش می شناسند که با این سخنان نکات عمیقی را که به واسطه معلولیتش دریافته است به مردم جهان منتقل می کند.
خاتمی ادامه داد: سخنرانی های نیک با توجه به فن بیان بالای او منبع انتشار امید در جهان است و تاکنون زندگی بسیاری از مردم جهان را تغییر داده است. از سخنرانی های او مستندهای بسیاری همچون « امید برای زندگی » ، « انگیزه » و « نه دستی ، نه پایی ، نه غصه ای » تولید شده است و همچنین چند سال قبل مستندی درباره زندگی او با عنوان « معلولین » بارها از شبکه مستند سیما و دیگر شبکه های سیما روی آنتن رفت و مورد اقبال مخاطبان قرار گرفت.
سید جلال خاتمی که کار گویندگی این مستند را نیز بر عهده دارد در پایان گفت : مراحل تهیه ، ترجمه و دوبله « نه دستی ، نه پایی ، نه غصه ای » یکسال به طول انجامیده است

ارسال نظر

  • الهام
    0

    سلام،بسیارممنون وسپاسگزارم که این کلیپ زیبا وفوق العاده روبرای دانلودگذاشتید،موفق وشادباشید

آخرین اخبار