در پی سفر روز دوشنبه محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به گلستان وبا وجود دعوت از خبرنگاران برای پوشش خبری این سفر، مسوولان حراست فرودگاه گرگان از ورود نمایندگان رسانه ها جلوگیری کردند.

جلوگیری از ورود خبرنگاران به فرودگاه گرگان برای پوشش سفر وزیر ورزش

به گزارش گلستان 24، در بدو ورود خبرنگاران به سالن فرودگاه، نیروی انتظامی وحراست با مشاهده دوربین های تصویربرداری وعکاسی، بدون اینکه از خبرنگاران درخواست کارت شناسایی کنند، مانع ورود وحضور آنها شدند.

بر پایه این گزارش ممانعت از ورود خبرنگاران به فرودگاه گرگان باعث شد بخشی از برنامه های سفر وزیر ورزش به سبب عقب ماندن رسانه ها از برنامه های پیش بینی شده برای وزیر، پوشش داده نشود. 

این در حالیست که چند روز پیش معاون سیاسی استانداری گلستان به ایرنا گفته بود: مدیران ارشد این استان معتقدند خبرنگاران و نمایندگان رسانه ها برای اطلاع رسانی به مردم و ایفای رسالت حرفه ای خود نباید هیچ محدودیتی در سطح استان داشته باشند و مدیران دستگاهها نیز باید همکاری لازم را در این رابطه به عمل آورند. 

وزیر ورزش وجوانان به منظورافتتاح استادیوم پنج هزارنفری شهرستان گنبد کاووس درشرق گلستان روز دوشنبه وارد گرگان مرکز استان شد و در بدو ورود مورد استقبال استاندار و برخی مقامات ارشد استانی قرار گرفت. /ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار