گزارش کوتاه گلستان24،از عملکرد نمایشگاه گل و گیاه؛

بسیاری از تولید کنندگان و گلخانه داران بزرگ گرگان در این نمایشگاه حضور نداشتند. بیشتر حاضرین تولید کننده نیستند.

بیشتر شرکت کنندگان در نمایشگاه گل و گیاه گرگان "تولید کننده" نیستند

به گزارش گلستان24، شهرستان گرگان، در آخرین روز های اردیبهشت ماه امسال میزبان چهارمین نمایشگاه گل و گیاه است. این نمایشگاه امروز در حالی به کار خود پایان می دهد که در آن 60 تولیدکننده گل و گیاه از مناطق مختلف کشور حضور داشتند که از این میزان 30 درصد، از تولیدکنندگان داخل استان بودند.

 

چهارمین نمایشگاه گل  گیاه گرگان2

یکی از غرفه داران این نمایشگاه در اولین حضورش در نمایشگاه گل و گیاه گرگان، در مصاحبه با خبرنگار گلستان24، با گلایه با گرمای هوا می گوید:  معمولا نمایشگاه های این چنینی در سالن برگزار می شود.  هوای گرم باعث شد بسیاری از گل ها مثل بنفشه، پژمرده شوند.

وی که از شهرستان بابل در این نمایشگاه شرکت کرده بود، استقبال مردم از نماشگاه امسال را تقریبا خوب توصیف می کند و می گوید: با توجه به این که نمایشگاه در مرکز شهر بود، آن گونه که انتظار داشتیم استقبال نشد. همچنین در نمایشگاه های شهر های دیگر دیده بودم اغلب غرفه داران با هم رابطه خوبی دارند. اما این جا متوجه شدم هر کس کار خودش را می کند و خیلی با هم در ارتباط نیستند.

چهارمین نمایشگاه گل  گیاه گرگان18

او عملکرد صنف گل و گیاه را کمی ضعیف می داند و ادامه می دهد: بسیاری از گلخانه های قوی و تولید کننده شهرستان گرگان که من آن ها را می شناختم، در این نمایشگاه شرکت نکردند. بیشتر کسانی که شرکت کرده اند، تولید کننده نیستند.

چهارمین نمایشگاه گل  گیاه گرگان1

در این نمایشگاه همچنین انواع گل و گیاه زینتی، انواع کاکتوس و ادوات باغبانی و دیگر محصولات مرتبط در این زمینه ارائه شده است.

 

 

ارسال نظر

  • سحر
    0

    خیلی نمایشگاهش معمولی بود. بیشتر شبیه یه گل فرشی بزرگ بود که توش لواشک و ترشی هم میفروشن

آخرین اخبار