به ارزش چند ده میلیارد تومان خواهد بود؛

بزودی آگهی فراخوان مشارکت با بخش خصوصی برای اجرای 5 پروژه بزرگ سرمایه گذاری در زمینه احداث مجتمع های تجاری ،خدماتی ، مسکونی و تفریحی در نقاط مختلف شهر با ارزش اقتصادی چند ده میلیارد تومان منتشر خواهد شد.

پنج طرح بزرگ شهرداری گرگان آماده معرفی به سرمایه گذاران

به گزارش گلستان 24 به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، رییس اداره سرمایه گذاری شهرداری گرگان از انتشار آگهی فراخوان 5 طرح بزرگ شهری برای جذب سرمایه گذار به ارزش چند ده میلیارد تومان خبر داد.

احمد لشکر بلوکی افزود: احداث مجتمع تجاری- خدماتی و ترمینال مدرن در زمینی به مساحت حدود دو هکتار واقع در جرجان، مجتمع تجاری خدماتی در زمینی به مساحت 14000 متر مربع در ترمینال اتوبوسرانی ، مرکز خرید (هایپر مارکت) و مجموعه شهر بازی مدرن در زمینی به مساحت 3 هکتار در بلوار شهید صیاد شیرازی ، مجتمع مسکونی در سروش جنگل و بلوار جانبازان و تجهیز و تکمیل شهر بازی موجود در ناهار خوران از جمله پروژه هایی است که ، بزودی آگهی فراخوان انجام آن برای جلب مشارکت بخش خصوصی به منظور توسعه شهر منتشر خواهد شد.

رییس اداره سرمایه گذاری ادامه داد: همچنین طی چند هفته اخیر نشست هایی با سرمایه گذاران بزرگ داخلی و خارجی در خصوص احداث تله کابین شهر و احداث هتل 5 ستاره برگزار شده که ، سرمایه گذاران برای اجرای این پروژه ها اعلام آمادگی نمودند.

لشکر بلوکی در خاتمه از همه سرمایه گذاران بومی و استانی درخواست کرد تا برای توسعه شهر گرگان برای انجام پروژه های بزرگ شهری مشارکت نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار