مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان از برگزاری سه نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان طی روزهای 5 تا 8 خرداد سال جاری در این استان خبر داد.

گلستان میزبان سه نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان

به گزارش گلستان 24، فرهاد کفایی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این نمایشگاه های تخصصی شامل سیزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان و خدمات فنی و مهندسی، ششمین نمایشگاه نوآوری های صنعت ساختمان و سیزدهمین نمایشگاه تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی می باشد.

وی، هدف از برگزاری این نمایشگاه های تخصصی را آشنایی بیشتر شهروندان، انبوه سازان و فعالان عرصه ساخت و ساز مسکن با جدیدترین وسائل، تجهیزات و مصالح صنعت ساختمان اعلام کرد و گفت: در این سه نمایشگاه تعداد 60 شرکت فعال در این حوزه از 9 استان حضور دارند.

کفایی پور، اضافه کرد: شرکت ها و فعالان حوزه صنعت ساختمان از استان های تهران، البرز، سمنان، مازندران، خراسان رضوی، گلستان، اصفهان، هرمزگان و آذربایجان شرقی هستند که تازه ترین تولیدات خود را عرضه خواهند کرد.

وی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، درب های ضد سرقت، درب و پنجره های UPVC، شیرآلات ساختمانی و بهداشتی، مصالح ساختمانی، لوله و اتصالات، دیوار پوش و دکوراسیون داخلی را از جمله زمینه های تخصصی فعالیت شرکت های شرکت کننده در این نمایشگاه ها برشمرد. 

به گفته وی، نمایشگاه های فوق در فضایی مسقف به مساحت 6 هزار مترمربع برگزار و در مدت برپایی از ساعت 16 تا 22 آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان در کیلومتر پنج جاده گرگان - آق قلا واقع است.

استان گلستان افزون بر یک میلیون و 850 هزار نفر جمعیت دارد./ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار