سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام و طیور در گلستان آغاز به کار کرد.

آغاز بکار سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام و طیور در گلستان

به گزارش گلستان 24، این نمایشگاه از صبح امروز ۲۲ اردبیهشت ماه به مدت ۳ روز؛ در محل نمایشگاه های بین المللی گلستان واقع در کیلومتر 5 جاده گرگان- آق قلا آغاز و تا 25 اردبیهشت ماه سالجاری در گرگان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبزنگارما؛ این نمایشگاه با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران، وزارت صنعت معدن، تجارت، شرکت نمایشگاههای بین المللی استان گلستان، سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان و اداره کل دامپزشکی استان گلستان برگزار می شود.

فرهاد کفائی‌پور در خصوص این نمایشگاه گفت:  استان گلستان به عنوان یک قطب تولیدکننده در بخش طیور و دام جزو استان‌های پیشرو و تامین‌کننده امنیت غذایی در کشور محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان تصریح کرد: در سال‌های گذشته بیش از 17 هزار میلیارد ریال در بخش طیور سرمایه‌گذاری شده که 70 درصد گوشت مرغ تولیدی استان گلستان به استان‌های دیگر و یا خارج از مرزهای بین‌المللی صادر می‌شود.

کفائی‌پور تصریح کرد: استان گلستان در ایجاد کارخانه‌های تولید خوراک، مکمل‌های غذائی و دارو، 60 درصد نیاز پرورش طیور و دام کشور را تامین می‌کند.

وی اظهار داشت: تاکنون بیش از 50 شرکت آمادگی خود را برای حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام و طیور در استان گلستان اعلام کرده‌اند.

گفتنی است: ساعت بازدید از این نمایشگاه 15 لغایت 21 می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار