قاتل در دادسرا:با خانواده همسرم اختلاف داشتم و نتوانستم خودم را کنترل کنم!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: متهم در اعترافاتش گفته که با همسرش اختلاف خانوادگی داشته و امروز نیز پس از انجام مشاجره نتوانسته خود را کنترل کند و دست به این عمل مجرمانه زده است.

جزئیات تازه از قتل سه نفر در کوی استرآبادی گرگان

صبح امروز جنایتی فجیع در کوی استرآبادی گرگان کوچه سوم در مجتمع چکاوک رخ داد و طی آن فردی با ورود به خانه ای همسر و پدر همسرش را با شلیک گلوله از پای در آورد.

بعد از دستگیری ضارب توسط کارگران اطراف ساختمان که مشغول کار بودند یک اسله وینچستر از وی کشف شده و به همراه آن یک کیسه کوچک از فشنگ و چندین گلوله هم در صحنه جرم پیدا شده است .

سرهنگ محمدرضا اکبری رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در خصوص این جنایت اظهار کرد: حدود ساعت یازده صبح امروز در محله استرآبادی گرگان، متهم با اسلحه شکاری وینچستر اقدام به قتل سه نفر از اعضای یک خانواده می‌کند.

وی افزود: در این اتفاق، یک مرد 55 ساله، یک دختر حدود 14 ساله و یک زن حدود 35 سال جان خود را از دست دادند.

اکبری افزود: کارگران ساختمانی اطراف این منزل، فرد مظنون به قتل را دستگیر کرده‌اند که گفته می‌شود داماد این خانواده است.

رئیس پلیس آگاهی گلستان تصریح کرد: دو نفر در محل حادثه فوت کردند و دختر 14 ساله در بیمارستان جان خود را از دست داده است و جزئیات و علت این حادثه در دست بررسی است.

بلافاصله بعد از دستگیری ، متهم برای بازجویی و تحقیقات بیشتر به دادسرای گرگان منتقل شد.

 قتل سه نفر در کوی استرآبادی گرگان

قاتل : با همسرم اختلاف داشتم

در همین رابطه سید مصطفی حقی دادستان مرکز استان گلستان عصر امروز عنوان کرد: متهم در دادسرا به جرم خود اعتراف کرد و انگیزه انجام این جنایت را وجود اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان خاطرنشان کرد: متهم در اعترافاتش گفته که با همسرش اختلاف خانوادگی داشته و امروز نیز پس از انجام مشاجره نتوانسته خود را کنترل کند و دست به این عمل مجرمانه زده است.

حقی تاکید کرد: همسر و پدرهمسر متهم در صحنه حادثه جان خود را از دست دادند اما دختربچه 13 ساله پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

به هر حال این حادثه تکان دهنده نشان داد که مسائل و اختلافات خانوادگی همچنان قربانی می گیرد و در طول یک سال گذشته این چندمین بار است که افراد مختلف مخصوصا زنان قربانی چنین رفتارهای خشونت باری می شوند .

آذرماه سال 93 بود که قتل فائزه دختر 19 ساله در چهارراه تابلو  گرگان باعث ایجاد رعب و وحشت و ناراحتی در شهر گرگان شده بود . در ادامه تحقیقات مشخص شد اختلافات خانوادگی باعث چنین اقدامی شده بود و متهم نیز به شدت از عمل خود نادم بود .

همچنین در شهرستان مجاور گرگان خانمی که همسرش در زندان بود با فرد دیگری ارتباط برقرار می کند که در یک حادثه فرزند خردسال این زن به دلیل کتک خوردن فراوان از دست مادر و ناپدری اش فوت می کند و همچنین در ماه اخیر بود که یک راننده تاکسی زن بنا به دلایلی به قتل رسید که موضوع ان هم به دلایل خانوادگی بر می گردد.

رسانه ای کردن دلایل برخی قتل ها صحیح نیست

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران در خصوص قتل هایی که اخیرا رخ داده و خشونتهایی که علیه برخی زنان روا داشته می شود گفت : به دلیل اینکه موضوع این قتل ها خانوادگی است و بیان دلایل آن ممکن است به آبروی خانوادگی افراد بر گردد شاید رسانه ای کردن آن زیاد صحیح نباشد .

علی اصغر طهماسبی  از خبرنگاران خواست زیاد در خصوص بیان دلایل قتل های اینچنینی کنکاش نکنند چون ممکن است خود خانواده ها نیز راضی نباشند .

این موارد نشان می دهد زنان ایرانی باید یک بازنگری در خصوص نحوه ورود به اجتماع و ارتباط با افراد مختلف داشته باشند و  در روابط عاطفی خود دقت بیشتری داشته باشند چه اینکه در خیلی از موارد سادگی و گول خوردن زنان باعث می شود که طعمه شیادان شوند.

از طرفی فرهنگ طلاق و جدایی دو جنس مخالف باید یک مقداری توام با عطوفت شود و این طور نباشد با جدایی دو نفر دو طایفه به جان هم بیفتند و انگیزه های انتقامجویانه باعث قربانی شدن طرفین درگیری شود.

ارسال نظر

  • شاهد
    1

    نیما قادريان نوه حاج صاحب زاهدی بعداز طلاق از زنش با خانم صیغه ایش و دختر دبیرستانی این خانم زندگی میکرده که بدلیل اعتیاد به ماده مخدر شیشه باهم اختلاف داشتن .
    امروز ساعت 10:15 تعداد 5تير با اسلحه وينچستر با گلوله های 4پاره شلیک شد که یک تیر به سینه پدر زن و 2تير به بازو و صورت زن و متاسفانه دختر جوان بهنگام فرار یا تقاضای کمک به سمت درب پارکینگ دویده که اولین تیر به در اصابت کرد و دومین تیر به پشت مرحومه که باعث شد به بیرون از مجتمع پرت بشه.😭😭😭

    • ناشناس
      1

      دوست محترم لطفا توضیح بده که کی به شیشه مبتلا بوده نیما یا همسر سابقش یا خانم صیغه ایش !

    • D.D.Z
      2

      اون خانم عقد دائم نیما بود و مادر نیما شاهد عقدشون بود.چرا با شایعات ابروی مردمو میبرید.اگر از چیزی اطلاع ندارید پس در موردش حرف نزنید.نیما باید تقاص خون اون خانم و دخترشو که بیگناه کشته شد بده.تا درس عبرت بشه برای دیگران.

  • علی
    1

    اگر این اتفاق تو امریکا می افتاد صدا و سیمای ایران تو بوغ و کرنا می کردن و یک ماه هر روز هی یادآوری می کردن ولی اخبار این چنینی تو مملکتو هرگز نمیگن !
    مثلا کشور در امن و امانه !

  • صبا
    1

    نيما معتاد به شيشه بوده و طي اخطلافات مالي و غير مالي با همسر صيغه ايش دست به اين اقدام وحشيانه ميزند

    • ناشناس
      1

      متاسفانه يك نفر ديگه قاتل شد و باز هم به دليل مصرف مواد مخدر، دولت محترم شما كه براي اجلاس سران بين الملل تهران تونستيد كل شهر از وجود معتاد و گدا پاك كنيد، پس لطفا براي هميشه اينكار انجام بديد و تا مغز جوونا پر از اين مواد كوفتي نشه و جون افراد ديگه اي به خطر نيفته و از همه مهمتر چهره ايران در انظار بين الملل خراب نشه
      لطفا

  • ازاده
    1

    کی میخواد رسیدگی کنه به این اتفاقا چرا کاری نمیکنن ک دیگه ایناتفاقا تکرار نشه ک درس عبرت بگیرن چرا ازکنارشون به این راحتی میگذرن

  • علی
    2

    مقتول همسر دائمی نیما بوده.چرا با شایعه صیغه ای بودن با ابروی مرحومه بازی میکنید.شاهد عقدشونم مادر نیما بوده.اگر واقعا عدالت وجود داشته باشه باید تقاص خون مادر و دختر بیگناه گرفته بشه و محکمه قضایی باید در ملأ عام و در مقابل مردم اعدام شود.

  • مریم
    1

    نیما قبلا سودابه رو با چاقو زخمی کرده بود پرونده ش هم موجود سودابه با مهربانی و گذشت اونو بخشید و از زندان در آورد اما اون با بی رحمی تمام اون و دختر بیگناه اونو کشت کسی که مثل گانگستر سه نفر کشته بجز اعدام چیزی حقش نیست

    • ص
      3

      من بالاسرش بودم موقعی ک چاقو زده بودش

  • فاطمه
    1

    تا حالا با چاقو همدیگرو میکشتن ازین به بعد اسلحه مد شد ما دیگه چجوری زندگی کنیم اعدامش کنید درس عبرت بشه

  • نادر
    1

    اگه واقعا عدالت میخواد رعایت شود باید این آقآ به جزای اعمالش برسه. ظآهرآ براش کارت قرمز هم درست کردن.اگه روانیه چطور خارج از کشور به رهحتی میرفته. این قاتل اینقدر مزاحمت نوامیس مردم میشده که خدا بهتر میدونه

  • ناشناس
    1

    ما از محکمه عدالت خواهان رسیدگی وپیگیری خون ریخته شده این مظلومان هستیم تا درس عبرتی برای دیگران بشود

  • نیما قادریان
    3

    سلام به تمام نظرات شما احترام میزارم ولی اینو بدونین من زنده وآزادم سر بیگناه تا دار میره بالای دار نمیره

  • نیما قادریان
    1

    سلام به تمام نظرات شما احترام میزارم ولی اینو بدونین من زنده وآزادم سر بیگناه تا دار میره بالای دار نمیره

  • نیما قادریان
    1

    سلام به تمام نظرات شما احترام میزارم ولی اینو بدونین من زنده وآزادم سر بیگناه تا دار میره بالای دار نمیره

    • مقدم
      0

      خدا جای حق نشسته جوری چوبشو بخوری ک نتونی حتی آه بکشی

    • مقدم
      0

      من تا عمر دارم نفرینت میکنم نیما

آخرین اخبار