دادستان عمومی و انقلاب گرگان دستور داد پرونده ی قتل خیابان ولیعصر(عج) گرگان فوری و خارج از نوبت رسیدگی شود.

رسیدگی فوری و خارج از نوبت به پرونده ی قتل فائزه در خیابان ولیعصر گرگان

حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حقی دادستان مرکز استان گلستان با بیان این که پرونده ی این قتل هم اکنون در شعبه ی بازپرسی دادسرای مرکز استان در حال رسیدگی است گفت : تلاش ما و همکاران مان در دادسرای گرگان بر این است تا این پرونده به دلیل جریحه دار کردن احساسات عمومی مردم ، فوری و در خارج از نوبت بررسی شود.

به گزارش گلستان 24، وی افزود :  من به عنوان دادستان تلاش می کنم تا بررسی دقیق و سریع این پرونده تالماتی که در جامعه ایجاد کرده است تسکین دهد.وی با بیان این که برای اعلام نتیجه ی پرونده هنوز زود است افزود: در این حادثه شخصی که سه ماه قبل همسر خود را به دلیل اختلافات خانوادگی طلاق داده بود به دلیل ظن و گمان در ملاء عام و در مقابل دیدگان مردم کشت.

دادستان مرکز استان درباره شرح این قتل گفت : مقتول در حال فرار از دست قاتل هنگام عبور از عرض خیابان تعادل خود را از دست داد و بر زمین افتاد که در این فرصت همسر سابقش با رساندن خود به وی ، ضربات عمیق چاقو  به خانم وارد کرد.

به گفته ی حجت الاسلام و المسلمین حقی ، این زن جوان که بلافاصله با کمک مردم و توسط مرکز فوریت های پزشکی 115 به بیمارستان پنجم آذر گرگان منتقل شد، به دلیل شدت جراحات وارده، جان خود را از دست داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به زوج های جوان توصیه کرد :  برای حل و فصل اختلافات و دعاوی خانوادگی از افراد صالح کمک بگیرند  یا از مراجع قانونی وارد عمل شوند.

این قتل که صبح روز چهارشنبه ( 19 آذر ماه ) در خیابان ولیعصر(عج) گرگان در محدوده چهارراه تابلو روی داد  ،  بازتاب گسترده ای در سایت ها و خبرگزاری های داخل و خارج استان داشت. 

ارسال نظر

آخرین اخبار