بعد از گذشت یک سال و نیم از افتتاح فرستنده دیجیتال؛

در حالی یک سال و نیم از افتتاح فرستنده دیجیتال شهر رامیان می گذرد که هر روز صدای اعتراض مردم این شهرستان نسبت به مشکلات قطعی این گیرنده بیشتر می شود.

سرنوشت غم انگیز فرستنده های دیجیتال رامیان

به گزارش گلستان 24، ایستگاه فرستنده دیجیتال رامیان با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال در 25 آبان 1392 با حضور "حسن صادقلو" استاندار و "علی صادق مقدسی"مدیر کل صدا و سیمای گلستان افتتاح شد.

در حالی یک سال و نیم از افتتاح فرستنده دیجیتال شهر رامیان می گذرد که هر روز صدای اعتراض مردم این شهرستان نسبت به مشکلات قطعی این گیرنده بیشتر می شود.

این موضوع بارها به گوش مسئولین مربوطه درصدا و سیمای استان گلستان رسیده است ولی نه تنها مشکل رفع نشده است، بلکه توجهی جدی نیز به این موضوع نشده و با کوچکترین مشکل جوی بیش از 10 شبکه آن قطع می شود و مردم بلاتکلیف چشم انتظار وصل مجدد آن می شوند.

همه این مشکلات در حالی صورت می گیرد که مردم روستاهای بالادست رامیان به غیر از دیجیتال با مشکل قطع آنالوگ نیز مواجه هستند.

چگونه باید توجیه کرد که در دنیای دیجیتال و مجازی امروزه، از چنین مشکلاتی برخوردار بود و به سوی ماهواره ها سوق پیدا نکرد.

در عصری که دشمنان نظام، مصرانه برای نابودی فرهنگ اصیل همه اقوام ایرانی می کوشند و میلیاردها دلار برای این کار با هدف نابودی بنیان خانواده هزینه می کنند، صدا و سیما به کدامین سمت پیش می رود؟!

آیا اینگونه خدمات رسانی به مردم، در راستای شعار سال "مردم و دولت، همدلی و همزبانی"، گام بر می دارد و باعث می شود مردم با این مشکلات با دولت و نظام همراهی کنند؟

آیا مرتفع نشدن یک مشکل بعد از گذشت حدود دو سال پیامی به همراه ندارد؟

آیا سوق پیدا کردن مردم و روستائیان در مناطق شهرستان رامیان به سمت شبکه های ماهواره ای و تزلزل در نظام خانواده های آنان پیامی غیر از بی تدبیری بعضی از مسئولین دارد؟

چگونه می توان توجیه کرد که در عصر ارتباطات از داشتن 20 کانال و شبکه تلویزیونی محروم بوده و به سمت فضای مجازی آلوده و شبکه های ماهواره ای رایگان سوق پیدا نکرد و بنیان خانواده ها را مستحکم نگه داشت و با همه مشکلات موجود در راستای تحقق شعار سال گام برداشت؟

در پایان لازم است که تاکید کنیم مسئولین صدا و سیما باید در راستای تحقق شعار سال گام بردارند و به فرموده مقام معظم رهبری به فکر خدمات رسانی به مردمی باشند که در طول سی و چند سالی که از انقلاب اسلامی می گذرد همواره پشت سر نظام بوده اند و همه نوع حمایتی از دولت و نظام جمهوری اسلامی را کرده اند و حق لازم و قطعی آنهاست که از این نعمت هرچند کوچک برخوردار باشند./گل رامیان

ارسال نظر

آخرین اخبار