بیمارستان فوق تخصصی قلب شفا گلستان که نخستین بیمارستان تک فوق تخصصی شمال کشور است در گرگان افتتاح شد.

نخستین بیمارستان فوق‌تخصصی قلب شمال کشور در گلستان افتتاح شد

به گزارش گلستان 24، الهام امیدی مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی شفا گلستان صبح امروز در مراسم افتتاحیه بیمارستان فوق تخصصی قلب شفا گلستان اظهار داشت: این بیمارستان با اعتبار 24 میلیارد و 450 میلیون تومان احداث شده است.

وی افزود: بیمارستان فوق تخصصی شفا گلستان در مساحت 6 هزار متر و با 56 تخت و 182 نفر پرسنل به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی شفا گلستان تصریح کرد: تاکنون و قبل از افتتاح رسمی بیمارستان 147 مورد آنژیوگرافی عروق قلبی و 4 مورد آنژیوگرافی عروق مغزی و گردنی و 13 مورد عمل قلب باز در این بیمارستان انجام شده است.

به گفته امیدی، این بیمارستان 6 طبقه و با بخش‌هایی مانند CCUA، CCUB،CCUC، داروخانه، ریکاوری، آنژیوگرافی و اتاق عمل جراحی داشته و با بیشتر بیمه‌های پایه و تکمیلی قرارداد دارد و برای بیمارانی که تنها بیمه پایه دارند نیز تخفیف 30 درصدی در نظر گرفته است.

در ادامه این مراسم سیدعلی شریفیان، رئیس هیئت موسسه بیمارستان شفا گرگان نیز گفت: 40 درصد عوامل مرگ ومیر بر اثر بیماری‌های قلبی و عروقی است و باید خود را برای مبارزه با سونامی بیماری‌های قلبی و عروقی آماده کنیم.

وی افزود: مرگ‌های قلبی ناگهانی اتفاق می‌افتد و برای پیشگیری از این مرگ‌ها اقدام سریع لازم است و راه‌اندازی این مرکز قلب و عروق استان گلستان را دچار تحول بزرگی می‌کند.

شریفیان تاکید کرد: تاسیس این بیمارستان سبب می‌شود تا از مهاجرت افراد ورزیده و مجرب جلوگیری شود./تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار