دبیرخانه ستاد استخدامی شهرداری های استان گلستان اعلام کردکه آزمون استخدامی در مشاغل عملیاتی آتش نشانی راس ساعت 9 صبح جمعه 94/03/08در شهر گرگان برگزار می شود.

آزمون استخدامی آتش نشانی شهرداری های گلستان جمعه برگزار می شود

به گزارش گلستان 24،  براساس اعلام استانداری گلستان این آزمون در استان برای جذب افراد واجد شرایط در دو رشته شغلی آتش نشان و راننده وسائط نقلیه تندروی سنگین در شهرداری های جلین، آق قلا، آزادشهر، مینودشت، بندرترکمن، گالیکش، سیمین شهر، علی آبادکتول، فاضل آباد برگزار می شود.

ثبت نام برای شرکت در این آزمون از روز سه شنبه اول اردیبهشت سال جاری تا دوازدهم این ماه و دوازدهم از طریق سایت استانداری گلستان انجام شده بود.

آزمون شامل دو مرحله کتبی و عملی است که مرحله تخصصی و کتبی آن به صورت هماهنگ کشوری برگزار و پس از اعلام نتایج به تعداد سه برابر ظرفیت وآغاز بررسی مستندات و سوابق و مدارک داوطلبان پذیرفته شده جهت آزمون عملی معرفی می شوند و در نهایت پذیرش نهائی تعداد مورد نیاز انجام خواهد شد.

آزمون تخصصی در هر رشته شغلی به صورت سوالات چهار گزینه ای و به تعداد 120 سوال شامل 90 سوال به صورت کاربردی وتخصصی درحوزه رشته شغلی مربوط و30 سوال برای سنجش هوش، سرعت، دقت و استعداد یادگیری و نیز با احتساب نمره منفی می باشد.

داوطلبان باید علاوه بر کارت ورودی، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد پاکن، مداد تراش و سنجاق و همچنین کارت ملی خود را همراه داشته باشند.

داوطلبان طبق توضیحات مندرج بر کارت ورود به جلسه در زمان مقرر در حوزه مربوطه حضور یافته و از آوردن وسائل اضافی مانند کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه، تلفن همراه خودداری نمایند.

آزمون داوطلبان گلستانی در گرگان انتهای خیابان شهید رجایی،جنب کانون طه در دانشکده فنی و حرفه ای شهید چمران برگزار می شود.

شماره تماس دبیرخانه ستاد استخدامی شهرداری های استان مستقر در استانداری گلستان نیز به شماره 32480112- 017آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی داوطلبان است./ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار