امروزه افراد، در سراسر جهان با هر تیپ وقیافه ای به گرفتن عکس سلفی توسط دوربین های هوشمند خود تصاویری جذاب و دیدنی را خلق می کنند.

بهترین و با کیفیت ترین سلفی را از خود بگیرید

به گزارش گلستان 24، برای گرفتن عکس سلفی باید یک سری نکات را رعایت کنید تا تصویری جذاب و دیدنی داشته باشید و همچنین دوستان بتوانند از تماشای تصاویر شما لذت ببرند. عکس سلفی (عکس از خود) ، که به گرفتن عکس با موبایل یا دوربین عکاسی توسط خود شخص انجام می شود «عکاسی پرتره از خود»، نیز می گویند. امروزه افراد، در سراسر جهان با هر تیپ وقیافه ای به گرفتن عکس سلفی توسط دوربین های هوشمند خود تصاویری جذاب و دیدنی را خلق می کنند.

اگر می خواهید عکس سلفی عالی بگیرید دوربین را نباید به صورت مستقیم جلوی خودتان بگیرید ودکمه آن را فشار دهید، یادتان باشد که بهترین عکس های سلفی در پس زمینه زیبا گرفته می شوند. در این مطالب قصد داریم  12روش ساده برای گرفتن یک عکس سلفی خوب را به شما آموزش دهیم:

بهترین و با کیفیت ترین سلفی

    انتخاب زاویه مناسب:

نکته اول اینکه ، از زاویه های مختلف از خودتان عکس بگیرید دوربین را بالا گرفته تا فرم بینی و اندازه چشم هایتان در عکس مناسب و خوب بیفتد همچنین می توانید سرتان را به سمت چپ یا راست بچرخانید تا عکس عالی و با کیفیتی داشته باشید.

 

    به اشتراک گذاشتن خرید خود:

قانون دوم این است که، شما هر چیزی را که دوست دارید ویا اگر خریدی را انجام داده اید که برایتان تازگی دارد می توانید برای دوستانتان و دیگران به اشتراک بگذارید.

 

    تمرکز کردن روی یک چیز خاص :

برروی بخشی از چهره خود که بیشتر خوشایند شماست تمرکز کرده و تصویر کلوز آپ (نمای بسته ) بگیرید. لبخند را فراموش نکنید زیرا با لبخند همه چیز زیبا تر می شود.

 

    گرفتن حالت های مختلف از چهره تان :

اگر می خواهید تصاویر و عکس هایتان جذاب تر ازتصویر دیگران به نظر برسد ، می توانید از چهره خود به تعداد زیاد عکس گرفته ، همه آنها را منظم در کنار هم چیده و منتشر کنید.

 

    مدل های مختلف را امتحان کنید :

شما می توانید با دیدن سلفی های دیگران از آنها الگوبرداری کرده و سلفی خود را با مدل های گوناگون امتحان کنید با این کار می توانید به عکس های خود تنوع ببخشید و آن را از یکنواختی در بیاورید.

 

    تاثیر نور بر چهره تان :

هنگام عکس گرفتن تا می توانید از نور طبیعی استفاده کنید واز عکس زیر نور فلورسنت و یا در مکان های تاریک خودداری کرده در ضمن همیشه طوری قرار بگیرید تا منبع نور در مقابل شما باشد و تاحد ممکن سعی کنید از فلش زدن خود داری کنید.

 

    ازدوربین پشت گوشی استفاده کنید :

اگر موبایل شما جزء گوشی های دو دوربین دار است سعی کنید از دوربین پشتی گوشی برای گرفتن عکس سلفی استفاده کنید چرا که دوربین پشت با کیفیت تر است هر چند که ندیدن تصویر خود در گوشی ونحوه تنظیم آن مشکل به نظر می رسد اما به کیفیت آن می ارزد.

 

    برای گرفتن عکس از آینه استفاده نکنید:

هنگامی که در مقابل آینه قرار می گیرید و از خودتان عکس می گیرید تصویر نهایی چندان زیبا به نظر نمی رسد چرا که عکس گوشی درآینه می افتد و همچنین تصویر به صورت وارونه در می آید، تنها زمانی که می خواهید عکس تمام قد بگیرید از آینه استفاده کنید.

 

    تصویر پس زمینه مهم است:

برای پس زمینه عکس های خود از طبیعت ، فضای سبز ، گل ها و شکوفه درختان استفاده کنید ودر هر شرایطی متناسب با همان حال وهوا عکس بگیرید مثلا در فصل زمستان تصویر پس زمینه می تواند ، درختان پوشیده از برف و یا یخ زدن دریاچه یا برکه ای باشد ویا اینکه برگ های زرد و رنگارنگ درختان در پاییز می تواند پس زمینه مناسبی برای تصویر سلفی شما باشد.اگر در منزل هستید می توانید از گوشه های خانه با پس زمینه ، تابلو و یا کتابخانه استفاده کنید تا عکس به یاد ماندنی داشته باشید.

 

    اطراف خود را کنترل کنید:

هنگام گرفتن عکس از خود سعی کنید حواستان به اطراف و پشت سرتان باشد چرا که ممکن است فردی با قیافه عبوس از پشت شما عبور کرده ویا اینکه تصویرچیزی ناخوشایند عکس شما را خراب کند.

 

    سعی کنید عکس های دست جمعی بگیرید :

یک نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که برای گرفتن عکس سلفی ، حضور شما به شخصه در تصویرضروری می باشد اما اینکه دیگران هم در کنار شما قرار بگیرند می تواند تصویر شما را جذاب تر کند ،پس تا می توانید از عکس های دسته جمعی استفاده کنید و ازخودتان در کنار حیوانات خانگی و اهلی عکس بگیرید ، مطمئنا تصویر زیبایی خواهد شد.

 

    قالب عکس را تغییر دهید :

برای اینکه عکسی جذاب داشته باشید می توانید قبل از به اشتراک گذاشتن آن تغییراتی را در آن صورت دهید مثلا اینکه قابی برای آن انتخاب کنید یا اینکه قسمتی از پس زمینه را حذف کرده ویا اندازه و رنگ آن را تغییر دهید البته تغییر میزان روشنایی تصویر هم می تواند عکس شما را جذاب و عالی کند.

 

علمولوژی

ارسال نظر

آخرین اخبار