روز حادثه در گالیکش؛

6 تصادف ساعت 12 الی 20:50 دیروز گالیکش 12 نفر را روانه بیمارستان کرد.

6 تصادف و 12 مصدوم در گالیکش / کسی به فکر هست؟؟؟

به گزارش گلستان 24، رییس اورژانس 115 شهرستان گالیکش در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه در خصوص تصادف‌های امروز گالیکش گفت: ساعت 12 ظهر امروز واژگونی پژو 405 در محدوده آبشار پارک ملی گلستان موجب مصدومیت 5 نفر از هم‌وطنانمان شد که توسط نیروهای اورژانس 115 گالیکش به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس انتقال داده شدند.

کیومرث یحیایی افزود: ساعت 13:20 امروز نیز در حادثه واژگونی خودروی 405 در حدفاصل روستاهای بیش اویلی تا ترجنلی نیز یک مصدوم بر جای گذاشت که توسط نیروهای اورژانس 115 گالیکش به بیمارستان شهرستان کلاله انتقال داده شدند.

وی تصریح کرد: ساعت 14:30 دقیقه امروز در برخورد خودروی پراید با تراکتور در محدوده روستای تراجیق از توابع بخش مرکزی شهرستان گالیکش موجب مصدومیت 2 نفر از هم‌وطنان شد که توسط اورژانس 115 گالیکش به بیمارستان کلاله انتقال داده شدند.

رییس اورژانس 115 شهرستان گالیکش گفت: تصادف ساعت 15:30 روستای کریم‌آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان گالیکش میان کامیون با عابر که پسربچه 11 بود نیز موجب مصدومیت وی و اعزام به بیمارستان کلاله شد.

یحیایی ادامه داد: ساعت 16:25 نیز در نقطه تصادف قبلی روستای کریم‌آباد تصادف دوم میان پیکان بار با موتورسیکلت روی داد که راکب موتورسیکلت تنها مصدوم این حادثه توسط نیروهای اورژانس شهرستان گالیکش به بیمارستان کلاله اعزام شد.

به گفته یحیایی آخرین تصادف امروز ساعت 20:50 دقیقه روبروی گلزار شهدای شهر گالیکش بین یک دستگاه تراکتور با موتورسیکلت روی داد که طی آن 2 مصدوم بدحال حادثه به بیمارستان مینودشت اعزام شدند.

اخبار تأیید حکایت از فوت یکی از مصدومان این حادثه دارد.

شاید برداشت محصولات زراعی، حجم بالای مسافرت‌های روزهای اخیر و وضعیت نامناسب و عرض کم جاده دلیلی بر این حوادث باشد.

پیشرفت میلی‌متری پروژه راه‌سازی پلیس را مینودشت تا تونل پارک ملی باعث شدن با حجم بالای تردد در این محور روزبه‌روز شاهد تصادف‌های بی‌شماری و به خطر افتادن هم‌وطنانمان باشیم.

گزارش‌های تأیید نشده حکایت از آن دارد این محور بالاترین آمار تصادفات و مرگ‌ومیر استان گلستان و رتبه چهارم کشور را دارد.

نیکوست تا مسئولین شهرستانی، استانی و کشوری با درک حساسیت موضوع اتمام این پروژه را تسریع بخشند.

 

روز حادثه در گالیکش

روز حادثه در گالیکش

روز حادثه در گالیکش

نیلکوه

ارسال نظر

آخرین اخبار