بابایان فرافکنی می کند؛

ابوالمشاغل دانشگاه علوم پزشکی گلستان که 4 سمت در دانشگاه دارد، نقدهای وارد شده به دانشگاه علوم پزشکی را کودکانه می خواند حال آنکه باید از ایشان پرسید که ایا نقد کانون حزب الله گلستان که تفکرات اصلاح طلبی نزدیک به شما دارد ، نیز کودکانه است ؟

مگر کسی جرات بستن درب بروی خبرنگاران را دارد / آیا نقد کانون حزب الله گلستان هم کودکانه بود؟

به گزارش گلستان 24، محمد رضا بابایان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در توجیه رفتارهای متناقض خود درباره عملکردش در روابط عمومی این دانشگاه ، انتقادها به دانشگاه را کودکانه خواند.

وی با فرافکنی و شانه خالی کردن از نقد عملکرد خود ، حواشی دانشگاه را به مراسم ارتحال امام راحل و حدیثی از امام علی (ع) گره می زند و می گوید: ما نیز آماده پذیرش هر نوع نقد و اشکالی هستیم .

سوال اساسی که اینجا مطرح است و آقای بابایان و مسئولین دانشگاه باید جواب دهند اینست که آیا برخی جابجایی های پر سر و صدا در دانشگاه علوم پزشکی گلستان بخاطر همین نقد ها نبود؟

بابایان در ادامه گفته از وقتی روابط عمومی شدم درب های مراکز دانشگاه را به روی خبرنگاران باز کردم که این یک ادعای کذب است چرا که قبل از آن نیز درب دانشگاه و مراکز آن به روی همه خبرنگاران باز بود و خبرنگاران خیلی راحت تر به مسائل و مشکلات رسیدگی می کردندو اینکه ایا اساسا کسی جرات بستن درب بروی خبرنگاران را دارد یا نه؟

وانگهی با روی کار آمدن بابایان به عنوان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان پای برخی رسانه های منتقد به این دانشگاه قطع شده است . آقای بابایان بگوید تا بحال چند بار از سایت گلستان ما جهت نشست های خبری و پوشش همایش های این دانشگاه دعوت نموده است ؟

شاید مروری بر گذشته این ژورنالیست گلستانی بتواند زوایای بهتری را در اختیار ما قرار دهد . محمدرضا بابایان را همه به عنوان یک مطبوعاتی گلستانی با هفته نامه گلستان سلام می شناسند .

بابایان گرایشات شدید اصلاح طلبی دارد و یکی از کسانی است که بعد از تغییر دولت بیشترین نقد ها را به عملکرد فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان داشته و تاخت و تازش برای تغییر دکتر منتظری شبانه روزی بود.

به نظر می رسد بابایان تفکرات اصلاح طلبی خود را در دانشگاه علوم پزشکی و حوزه کارش اش رسوخ داده و در دعوت از خبرنگاران به نشست های خبری انتخاب های گزینشی دارد و سعی می کند از خبرنگارانی در نشستها دعوت کند که هزینه کمتری را به دانشگاه تحمیل کنند هر چند البته از منابع مختلف خبر این نشستها به گوش خبرنگاران می رسد .

ابوالمشاغل دانشگاه علوم پزشکی گلستان که 4 سمت سرپرست روابط عمومی ، سرپرست دفتر کارآفرینی ، رئیس دفتر حوزه ریاست و مشاوررئیس را به عهده دارد نقدهای وارد شده به دانشگاه علوم پزشکی را کودکانه می خواند حال آنکه باید از ایشان پرسید که ایا نقد کانون حزب الله گلستان که تفکرات اصلاح طلبی نزدیک به شما دارد  نیز کودکانه است ؟

البته بابایان این روزها از دوستان اصلاح طلب خود فاصله گرفته و با توجه به پستهای زیاد خود فرصت رسیدگی به آنها را ندارد و البته دوستان اصلاح طلب وی نیز انتقادهایی به وی دارند که در انبوه مزایای طرح تحول سلامت غرق شده و خبری از ما نمی گیرد.

از طرفی بابایان در حالی در ماههای اخیر در دانشگاه اوج گرفته که مدرک تحصیلی نامرتبط با حوزه پزشکی دارد . گفته می شود که او لیسانس مرتعداری و منابع طبیعی را دارد که این امر با وکنش جدی برخی از پزشکان و کارمندان باسابقه دانشگاه روبرو شده اما گویا حمایت رئیس و معاون از وی تا کنون مانع از نتیجه گیری انتقادها شده است .

گفتنی است شورای مشورتی اصلاح طلبان از حامیان جدی بابایان برای این انتصاب ها بوده و عبدالسلام مهیمنی مشاور رسانه ای استاندار که خود سابقا در این دانشگاه کار می کرده از حامیان بابایان است .

همچنین محمود ربیعی معاون پشتیبانی استاندار گلستان و از اعضای اصلی شورای مشورتی اصلاح طلبان استان نیز که اخیرا داماد خود را در روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان مشغول بکار کرده وظیفه خود می داند از بابایان اصلاح طلب در این عرصه دفاع کند ./گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار