فرمانده انتظامی گلستان خبر داد

این فرد با همکاری همدستش، با شگردهای مختلف و اظهارات خلاف واقع و دادن وعده‌ برای حل مشکلات و تسریع در روند رسیدگی به پرونده آن‌ها در یکی از دستگاه‌های استان اقدام به کارچاق‌کنی می‌کردند.

دستگیری کارچاق‌کن ۷۵۰ میلیون ریالی در گنبدکاووس

ه گزارش گلستان24 سردار سیدمحمود میرفیضی گفت: در راستای گزارشات رسیده به پلیس امنیت عمومی، مبنی بر اقدامات یک کارچاق‌کن با جنسیت زن در شهرستان گنبدکاووس، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات پلیسی، متهم مورد نظر شناسایی شد که این فرد با همکاری همدستش، با شگردهای مختلف و اظهارات خلاف واقع و دادن وعده‌ برای حل مشکلات و تسریع در روند رسیدگی به پرونده آن‌ها در یکی از دستگاه‌های استان اقدام به کارچاق‌کنی می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: پس از شناسایی محل فعالیت متهمه، با هماهنگی مرجع قضایی، وی با رعایت موازین شرعی دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس امنیت منتقل شد.

سردار میرفیضی متذکر شد: پس از انجام تحقیقات تکمیلی، متهم به جرم خود اعتراف کرد که مشخص شد متهمه تاکنون به اخذ ۷۵۰ میلیون ریال وجه نقد از مالباختگان اقدام کرده است.

وی در پایان ابراز کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شد و تحقیقات برای دستگیری همدست وی نیز ادامه دارد./سلام گنبد

ارسال نظر

آخرین اخبار