خواستگار سابق با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند

«هر جا ببینمش با چاقو می‌زنمش»، «اگر زن من نشود او را می‌کشم»، «این بار نتوانستم او را بکشم اما دفعه بعد این کار را می‌کنم»، اینها جملاتی است که حسین 30 ساله در حالی عنوان کرد که دختر مورد علاقه‌اش را با چهار ضربه چاقو راهی بیمارستان نمازی شیراز کرد و دختر جوان پس از دو هفته در گذشت.

خواستگاری خونین در خیابان
«هر جا ببینمش با چاقو می‌زنمش»، «اگر زن من نشود او را می‌کشم»، «این بار نتوانستم او را بکشم اما دفعه بعد این کار را می‌کنم»، اینها جملاتی است که حسین 30 ساله در حالی عنوان کرد که دختر مورد علاقه‌اش را با چهار ضربه چاقو راهی بیمارستان نمازی شیراز کرد و دختر جوان پس از دو هفته در گذشت.

به گزارش گلستان 24، دختر 22 ساله که به دلیل پارگی گردن و یکی از رگ‌های قلب در دو هفته اخیر وضعیت بسیار نامساعدی داشت، پیش از نوروز امسال به خواستگارش جواب رد داده و با پسرعموی خود نامزد کرده بود. حالا خواستگار سابق دوست‌داشتنش را با ضربات چاقو به گردن و قلب دختر جوان نشان داد و او را به قتل رساند.

حمله خواستگار سابق با چاقو

چهارشنبه ششم خرداد بود و مطهره و نامزدش در خیابان رحمت شیراز با خودروی شخصی‌شان در حال حرکت بودند که خودرویی به صورت افقی مقابل‌شان قرار گرفت و راه را بر آنها بست.

براساس گفته‌های رضا نامزد مطهره، پسر جوانی که پیش از این او را ندیده بود از خودرو پیاده شد و با چاقویی که در دست داشت به سمت مطهره حمله‌ور شد. چهار ضربه چاقو به گردن، سینه و کتف مطهره اصابت کرد و فرد ضارب به سرعت متواری شد.

رضا 25 ساله که تنها شاهد این ماجرا بود ادامه داد: «بلافاصله نامزدم را با آمبولانس به بیمارستان نمازی انتقال دادیم و او به علت ضربات شدید چاقو به کما رفت. تا عصر روز 23 خرداد سطح هوشیاری‌اش هر لحظه کمتر می‌شد و درنهایت شش بعدازظهر همان روز فوت شد.»

شکایت‌تان را پس بگیرید

رضا ساعاتی پیش از فوت نامزد خود به فرهیختگان گفته بود: «در این مدت 40 میلیون تومان هزینه درمان نامزدم کرده‌ایم و برای ادامه درمانش هیچ پولی نداریم. برای تهیه همان 40 میلیون تومان هم خودروهای خود و هر چه داشتیم را فروختیم.» او درباره کمک‌های دولتی گفت: «به ما گفتند قانونی وجود دارد که براساس آن اگر بخواهیم هزینه‌های درمان نامزدم را دولت بدهد باید از شکایت خود صرف‌نظر کنیم و شکایت‌مان را پس بگیریم و در صورتی که پرونده‌مان گشوده باشد باید هزینه‌های درمان را خودمان به‌طور کامل پرداخت کنیم.»

این پسر 25 ساله همچنین گفت: «از سوی دیگر پلیس شیراز درباره شناسایی ضارب گفته بود باید خودمان نیز دست به کار شویم و او را پیدا کنیم.»

این فرد درباره این خواسته پلیس نیز گفت: «ما بارها به تنها آدرسی که از خانواده ضارب داشتیم مراجعه کردیم، اما خانواده او هر بار گفتند هیچ خبری از مخفیگاه پسرشان ندارند. این در حالی است که از افراد مختلف می‌شنیدیم پیغام داده که هر طور شده ما را به قتل می‌رساند.»رضا درباره نوع ارتباط نامزدش با این فرد نیز گفت: «این فرد هیچ ارتباطی با نامزد من نداشته و تنها ارتباطش مربوط می‌شود به خواستگاری‌ای که از نامزدم کرده و نامزد من به دلیل اینکه این فرد قبلا نیز ازدواج کرده بود به او جواب منفی داده بود.»

سکوت پلیس شیراز از ماجرا

پلیس شیراز تاکنون درباره این خبر صحبتی نکرده و منابع رسمی نیز تاییدی درباره این خبر نداشته‌اند. این در حالی است که پرسنل بیمارستان نمازی اطلاعاتی از این ماجرا را در اختیار خبرنگار ما قرار داده‌اند و خبرنگاران فعال در شیراز نیز از ماجرای مجروح شدن دختر جوان آگاه بودند.

از سوی دیگر سکوت پلیس شیراز درخصوص ماجرا در حالی است که تاکنون بارها درباره جزئیات این موضوع با خانواده این دختر صحبت کرده است. به هر حال عصر روز شنبه مطهره 22 ساله در حالی در بیمارستان نمازی شیراز فوت شد که به نظر می‌رسد قربانی ناآگاهی‌های فردی شد که شاید تفاوت علاقه و جنون را نمی‌دانست.

تابناک

ارسال نظر

آخرین اخبار