در اختتامیه ششمین اجلاس استانی نماز با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس ستاد اقامه نماز کشور از دادگستری گلستان به عنوان دستگاه برتر بانی نماز تقدیر شد .

قدردانی از دادگستری گلستان در ششمین اجلاس استانی نماز

به گزارش گلستان ۲۴؛ رئیس ستاد اقامه نماز در ارتباط مجازی با ششمین اجلاس استانی نماز با عنوان «پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد» در استان گلستان گفت: برپایی نماز مهمترین راهبرد برای مقابله با دشمن است .

حجت الاسلام قرائتی با بیان اینکه همه شهدای ما به برپایی نماز تاکید داشتند، افزود: از تلاش مجموعه مدیران استان گلستان، روحانیون و نماینده ولی فقیه در استان که در امر نماز پرتلاش بودند تشکر می کنم.

در ادامه مراسم امروز از دادگستری گلستان به عنوان دستگاه برتر بانی نماز قدردانی شد.

ستاد اقامه نماز استان گلستان هر سال، پس از بررسی، دستگاه‌های برتر در زمینه ترویج و اقامه نماز را معرفی می‌کند و امسال هفتیمن سال متوالی است که دادگستری گلستان عنوان دستگاه برتر ترویج نماز را از آن خود می‌کند.

 اقامه نماز اول وقت به جماعت، اجرای برنامه‌های فرهنگی با محوریت نماز، ساخت نمازخانه‌های جدید در حوزه قضایی، تجهیز نمازخانه‌های موجود و برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کارکنان و خانواده‌های آنان در راستای اهمیت و فلسفه نماز از جمله شاخص‌های انتخاب دادگستری گلستان به عنوان دستگاه برتر در ترویج فرهنگ نماز است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار