مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان:

بیکی گفت: از بین ۳۹ شاخص بارگذاری شده در در طرح ملی «ایران قوی» بیشتر آنها خصیصه سهل الاجرایی و تاثیرگذاری را دارند.

بیشتر شاخص های برنامه ای در طرح ملی «ایران قوی» سهل الاجرا و تاثیرگذارند

به گزارش گلستان ۲۴؛ «مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: طرح ملی «ایران قوی» توانسته است سطح کیفی فعالیت های کانونی را ارتقا دهد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: در شرایط سخت کرونایی که بسیاری از برنامه های فرهنگی در سطح کانون های مساجد محدود شده اما طرح همه جانبه ایران قوی توانسته است خلاء های ایجاد شده در روند برنامه های حضوری در مساجد را ترمیم کند.

 

وی، رشد کیفی برنامه های کانون های مساجد استان گلستان را در مشارکت در طرح ملی ایران قوی را خوب ارزیابی کرد و اظهارداشت: ان شاء الله با مدیریت و نظارت همکاران ستاد استانی کانون های مساجد ایران رشد مطلوب تر هم خواهند داشت.

 

بیکی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان در بسیاری از شاخص های فرهنگی که در طرح ملی ایران قوی است، وضعیت مطلوبی دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهمی که در طراحی شاخص ها برای شرکت موثر و فراگیر کانون ها باید همیشه مورد توجه باشد، این است که شاخص های فرهنگی باید سهل الاجرا و تاثیرگذار باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت: برنامه هایی که به راحتی قابل برگزاری است، مخاطبین و شرکت کنندگان بسیاری نیز دارد.

 

وی افزود: از بین 39 شاخصی که در طرح ملی ایران قوی طراحی و جهت شرکت کانون ها در سامانه بچه های مسجد بارگذاری شده است بیشتر آنها خصیصه سهل الاجرایی و تاثیرگذاری را دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار