مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: برای اینکه بتوانیم مکتب شهید سلیمانی را ادامه دهیم باید دولتمردان ما عملکردشان را همچون سلیمانی کنند.

دولت مردتن عملکردشان را همچون سلیمانی کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان  گفت: برای اینکه بتوانیم مکتب شهید سلیمانی را ادامه دهیم باید دولتمردان ما عملکردشان را همچون سلیمانی کنند.

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام جعفر رعایتی، نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان، در گفتگوی تحلیلی تبینی  اظهار کرد: از زمان انقلاب اسلامی ایران، اسلام در دنیا تبلور یافت و این تبلور باعث شد تا مردان بزرگی چون امام خمینی، شهید رجایی، شهیدمطهری و امروز شهید حاج قاسم سلیمانی را در دامن خود بپروراند.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی به دنبال دین و دنیا مردم بود، افزود:دین محوری و ولایتمداری یکی از ویژگی های مهم مکتب حاج قاسم است خیلی از افراد ولایتمدار و دین دار بودند اما به دلیل اینکه بصیرت نداشتند یا از رهبری جلو زدند یا جا می ماندند که از بصیرت کافی برخوردار نبودند.

رعایتی اظهار کرد: داشتن ویژگی هایی چون ولایتمداری، بصیرت و دین محوری باعث شد تا شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب شود و در این مکتب باید همه سهم خود را به درستی ادا کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه استکبار ستیزی و بصیرت اعتقاد قلبی می خواهد، گفت: حاج قاسم علی رقمی که سعی می کرد همه ملل را کنار هم داشته باشد اماهیچ گاه در مقابل استکبار کوتاه نمی آمد.

وی با بیان اینکه مردم در دنیا به دنبال اسطوره و اسوه هستند، ادامه داد: برخی کشورها بر اساس ذهنیت خود فیلم‌هایی می‌سازند که اسطوره‌سازی کنند اما وقتی ما شهید سلیمانی را با ویژگی‌های خاص داریم باید از آن الگو برداری کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: مقاومت همیشه یک جا ایستادن نیست، بلکه در راه حق مثبت است اما مقاومت در راه باطل اشکال دارد.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم مکتب شهید سلیمانی را ادامه دهیم باید یادواره شهدا توسط مردم انجام شود و دولتمردان ما عملکردشان را همچون سلیمانی کنند.

رعایتی خاطرنشان کرد: برای اینکه جوانانی همچون قاسم سلیمانی در جامعه تربیت کنیم نیاز است هنرمندان و نویسندگان از زندگی این شهید فیلم های سازنده بسازند و در رسانه انعکاس دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار