امام جمعه اهل سنت آق قلا:

آخوند رهبری گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از انسان به عنوان یک برده استفاده می شد و شرایط برای شکوفایی و به کارگیری از علم و دین مردم وجود نداشت.

شرایط به کارگیری ظرفیت های علمی و دینی در قبل از انقلاب وجود نداشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «آخوند عبدالرزاق رهبر» صبح امروز (سه شنبه 13 خرداد) در جلسه گفتمان تقریبی و هم اندیشی پیرامون اندیشه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در تحولات انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در استان گلستان اظهار کرد: امام (رحمه الله علیه) شخصیتی تقریبی داشت و باید تلاش کنیم که بتوانیم شخصیت تقریبی و مردمی معمار کبیر انقلاب را به مردم عرضه کنیم.

 

امام جمعه اهل سنت آق قلا  ادامه داد: وقتی تاریخ قبل از انقلاب را ورق می زنیم شاهد آن هستیم که از انسان به عنوان یک برده استفاده می شد و شرایط برای شکوفایی و به کارگیری از علم و دین مردم وجود نداشت.

 

آخوند رهبر با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی امام(رحمه الله علیه) تحولی در جامعه به وجود آورد، افزود: تفکر مقام معظم رهبری همان تفکر امام (رحمه الله علیه) است که در جامعه جاری و ساری است.

 

وی افزود: امام(رحمه الله علیه) وارث حقیقی فرهنگ انبیاء (علیه السلام) است، پیامبران الهی به وحدت معتقد بودند و معمار کبیر انقلاب در این مسیر فرهنگ سازی کرد.

 

امام جمعه اهل سنت آق قلا تاکید کرد: در فرهنگ امام (رحمه الله علیه) تفاوتی بین جایگاه زن و مردم دیده نشده است و باید این مهم را که برگرفته از فرهنگ انبیاء و اهل بیت علیهم السلام است را در جامعه ترویج کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار