پیشتر پایگاه خبری عدالتخواهان در رابطه با تحرکات یکی از مقامات نظارتی دولت در استان سیاست زده ی گلستان اخباری تاسف بار و افشاگرانه منتشر گردید.

این آقایان چه کسانی هستند که در استان سیاست زده ی گلستان با خیالی آسوده سرشان را پایین انداخته و از کیسه ی بیت المال می چرند و می غلتند؟

پیشتر پایگاه خبری عدالتخواهان در رابطه با تحرکات یکی از مقامات نظارتی دولت در استان سیاست زده ی گلستان اخباری تاسف بار و افشاگرانه منتشر گردید.

پیشتر پایگاه خبری عدالتخواهان در رابطه با تحرکات یکی از مقامات نظارتی دولت در استان سیاست زده ی گلستان اخباری تاسف بار و افشاگرانه منتشر گردید.

به گزارش پایگاه  عدالت خواهان ایران" پیشتر این پایگاه خبری در رابطه با تحرکات یکی از مقامات نظارتی دولت در استان سیاست زده ی گلستان اخباری تاسف بار و افشاگرانه منتشر گردید.

در همین رابطه در این خبر بخش دیگری از تحرکات و اقدامات این مسئول نظارتی دولت منتشر می گردد،اخبار و اطلاعاتی که پرده از چرایی عدم برخورد با مفسدین اقتصادی در استان سیاست زده ی گلستان بر می دارد.

ارتباط با فردی معلوم الحال با هویت ع که اصطلاحا کارهای بانکی م(معاون این مسئول نظارتی دولتی از جمله تسهیلات بانکی کلان و میلیاردی از مجرای سیستم بانکی بواسطه ی مسئول اعتبارات یکی از بانک های استان با هویت ط و مدیریت  بانک مربوطه(فردی با هویت ب) را انجام می دهد و سوء استفاده هایی سازمان دهی شده را با همراهی و همدستی یکدیگر مدیریت می کنند!

جالب توجه اینکه آقای ط در یک کارخانه ی خوراک دام و کیسه با ع دارای شراکت و زد و بند نیز می باشد.در این فرآیند آقایان ک و ب کمک ها و خدمات مالی قابل توجهی را به آنها ارائه می دهند!

شایان ذکر است تاکنون به میزان تقریبی ۳۵۰ میلیارد تومان که تقریبا ۹۰ درصد این مبلغ از یکی از بانک ها بوده را بعنوان تسهیلات دریافت کرده و طی اقداماتی برنامه ریزی شده بیشتر این وام ها و تسهیلات را صرف خرید زمین،ملک و آپارتمان سازی نموده اند.

در حال حاضر با توجه به افزایش های چندین برابری ملک و مسکن از قبل این وام ها و تسهیلات بادآورده میلیاردها تومان سرمایه به جیب زده اند!

از طرفی دیگر نفوذ ع به قدری نزد ک و م زیاد بوده که به صراحت و بدون واهمه اعلام می دارد که این دو عنصر نظارتی دولت در چنگ وی بوده و هر تصمیمی که ع بگیرد آنها مجری برنامه های او بوده و کاری خلاف آن نمی توانند انجام دهند!

جالب توجه اینکه آقایان ک و م بعنوان دو مسئول نظارتی دولتی در خصوص انتصاب در دخانیات استان ورود کرده و با انتصاب یک مدیر جوان و ولایی مخالفت کرده و با کارشکنی مانع تائید صلاحیت وی برای سمت مربوطه می گردند تا منافع ع حفظ شده و متعاقبا منافع اقتصادی خودشان متزلزل نگردد.

روابط ک و م و فردی با هویت ش یکی از سرمایه داران متخلف استان نیز جالب توجه است و در رابطه با ارتباطات و مراودات آنها حواشی ریز و درشت بسیاری وجود دارد که در جای خود مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ارتباطات و مراودات خاص آقای م با فردی با هویت م ش ن و ب م نیز دنیایی از حاشیه را به همراه داشته و دارد.م در فرآیند این روابط برای این عناصر از یکی از سازمان های عریض و طویل استان گلستان پروژه های سنگین و میلیاردی گرفته و بعوض این معاملات و زد و بند ها در سرپوش بر حواشی و انحرافات کلان و چند صد میلیاردی آن سازمان عریض و طویل سرپوش گذاشته و اصطلاحا شتر دیده ندیده اند!

ارتباط ک با فردی ترکمن که درخواست پمپ بنزین داشته نیز جالب توجه است!این عناصر در حدود یکسال قبل در مسیر گرگان_جلین زمینی را خریداری کرده و آن را با کمترین قیمت کارشناسی(تقریبا یک هفتم قیمت حقیقی)تغییر کاربری داده بگونه ایکه این اقدام خلاف و آشکار موجبات اعتراض برخی کارکنان امور اراضی و مطلع را فراهم کرده بود!جالب اینکه آقای ک برای اخذ مجوز پمپ بنزین در این زمین فعالیت های زیادی داشته و به سرعت نور و البته خارج از ضوابط قانونی این مجوز را نیز تقدیم صاحب مجوز نموده است!

فعالیت ها و روابط خاص ک به همین جا ختم نشده بلکه وی در پارت دیگری با آقای ج  میرزا...  نیز مراودات و روابط خاصی را ایجاد نموده است! ک طی سلسله اقداماتی تسهیلات بانکی،مجوزات و ...پیگیری نموده بگونه ایکه این فرد ک را داداش نزدیک! صدا می کند.در مقابل ج م.. نیز خدمات زیادی به ک ارائه نموده و باغ متعلق به آقای ک واقع در......را بواسطه ی تراکتور،کود حیوانی،کارگر،فنس کشی و...ارزشمند تر می نماید!در این بین ج م... از کانال بانک...بواسطه ی ر.ط با دلالی ،کارچاقکنی و حمایت ویژه ی ک بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی اخذ کرده و حدود ۵۰ واحد مسکونی خریداری نموده است!

از دیگر فعالیت ها و تحرکات دلال گونه و منفعت گرایانه ی وی می توان به حمایت تمام قد از فعالیت های غیر مجاز و سودجویانه ی یک شرکت ید اشاره کرد،شرکتی که در یک مورد ید های برداشتی را بعوض تامین نیاز مصرف کنندگان داخلی به دلالان پاکستانی واگذار کرده و در بازار سیاه تهران(ناصر خسرو) و اصفهان به فروش می رسانند!

امید است در اسرع وقت حضرت آیت الله رئیسی ریاست معزز دستگاه قضایی , سربازان گمنام امام زمان عج در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران کشور و استان ,و همچنین جانباز هادی هاشمیان ریاست انقلابی دادگستری گلستان, همچون گذشته دست خائن این عنصر نظارتی دولت را از سر منافع اقتصادی استان سیاست زده ی گلستان کوتاه نمایند

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار