مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور دکتر غلامرضا منتظری نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا و نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در سازمان گلستان برگزار شد.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی /  مجلس نسبت به نیروهای مسلح رویکرد متعالی و حمایتی دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا دراین مراسم با اشاره به نقش نیروهای مسلح در تداوم انقلاب اسلامی گفت: رویکرد مجلس یازدهم نسبت به نیروهای مسلح متعالی و حمایتی است.

 نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: نیروهای مسلح با اعتقاد، ایمان و تاسی به ولایت فقیه مدافع آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی هستند.

WhatsApp Image 2021-02-08 at 08.48.21

منتظری اظهار داشت: وجود فرماندهانی ولایی و گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا  مانند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باعث برتری محور مقاومت و نیروهای  مسلح در منطقه شده است.

وی با بیان اینکه حمایت مردم ضمانت دوام انقلاب اسلامی است، گفت: براین اساس گام اول انقلاب اسلامی در پرتو رهبری امام عزیز، مقام معظم رهبری و هوشمندی و هوشیاری مردم با افتخار به پایان رسیده است.

WhatsApp Image 2021-02-08 at 08.48.22 (1)

دکتر منتظری تصریح  کرد: از بدو تولد تا چهل سالگی انقلاب، دشمنان قسم خورده اسلام و ایران تیرهای مهلکی به سمت درخت انقلاب اسلامی پرتاب کرده اند.

این نماینده مجلس گفت : یکی از مهم ترین علل و عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی باور عمیق مردم و در صدر آن رهبر معظم انقلاب به سنت های الهی است.

وی اظهار داشت: دشمن با آگاهی کامل از این موضوع، با ایجاد اشتباه محاسباتی به دنبال کم رنگ کردن باورهای الهی در جامعه است.

به گفته وی سنت ، قانون تغییر ناپذیرالهی و اراده خداوند است که چه بخواهیم و چه نخواهیم قطعا محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تفسیر عملی آیات قرآن است، گفت: خداوند راه را به کسانی که خالصانه در صراط مستقیم و مسیر الهی انقلاب اسلامی قدم گذاشته اند نشان می دهد.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: البته در مسیر جدال حق و باطل شاید باطل جلوه گری های داشته باشد اما در نهایت جبهه حق پیروز است.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی است، گفت: هر کشوری به جز جمهوری اسلامی با این حجم دسیسه ها و کارشکنی ها، در برابر برخی خواسته های ظالمانه استکبار زانو می زد. 

منتظری تاکید کرد: نظام اسلامی حتی در اوج واقعه براندازی در فتنه 88 با بصیرت افزایی مورد تاکید مقام معظم رهبری در دوران فتنه و پسا فتنه دشمن را در رسیدن به اهداف خود نا کام گذاشت.

WhatsApp Image 2021-02-08 at 08.48.22

وی اظهار داشت: براساس قواعد مادی دشمنان، انقلاب اسلامی باید با فتنه، تحریم و فشار تسلیم می شد اما استقامت و مدد از قدرت ماورائی الهی مانع این اتفاق شده است.

این نماینده مجلس بیان داشت: دشمن نابودی نظام را نشانه گرفته اما اراده الهی بر دوام و عزت انقلاب اسلامی در منطقه و حتی جهان است.

به گفته منتظری جمهوری اسلامی با رهبری مدبرانه امام خامنه ای پای هزینه های مقاومت و قرار گرفتن در مسیر مقابله با ظالم ایستاده و با قدرت رو به جلو حرکت می کند.

وی با بیان اینکه گام دوم انقلاب اسلامی ما را به دولت مهدوی و تمدن نوین اسلامی متصل خواهد کرد، گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی این مزیت وجود دارد که هر چه اعتقاد و باورمان را بیشتر کنیم عزتمند تر خواهیم بود.

WhatsApp Image 2021-02-08 at 08.48.21 (1)

 

ارسال نظر

آخرین اخبار