«غلامرضا منتظری»، نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه ۷ تیر) از دفتر خبرگزاری شبستان در گرگان بازدید کرد.

بازدید نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از دفتر خبرگزاری شبستان در گرگان/ جاذبه های معنوی و فرهنگی کانون های مساجد افزایش پیدا کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در این دیدار در گفتگو با خبرنگاران خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: کانون های مساجد بهانه ای بودند که مردم به فضای فرهنگی مسجد بیایند و به نوای معنوی برسند.

 

منتظری یادآور شد: باید جاذبه های معنوی و فرهنگی کانون های مساجد افزایش پیدا کند تا جوانان بیشتری در مسجد و برنامه های مسجد جذب شوند.

 

وی تاکید کرد: خواستگاه زلال فرهنگ مسجد است چرا که پیامبر مکرم(صلی الله علیه و آله سلم) اسلام بنیانگذار فرهنگ اسلامی است و نخستین بنای آن به این منظور مسجد است و این پیام بزرگی است که برای تحول فرهنگی باید از پایگاه امن و پاک آغاز کرد.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: مسجد انسان ها را به ملکوت فرا می خواند و فرهنگ نیز غایتی برای رشد و بالندگی انسان ها به شمار می رود.

 

منتظری تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی و کمیسیون فرهنگی این نگاه ویژه به نخستین دانشگاه عمومی تمدن اسلامی یعنی مسجد دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار