مدیرکل کمیته امداد گلستان از اعتبارات ۲ برابری کمیته امداد در سال آینده خبر داد.

سال آینده اعتبارات کمیته امداد ۲برابر می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ بابایی مدیرکل کمیته امداد گلستان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در سال آینده اعتبارات کمیته امداد ۲برابر خواهد شد.

او افزود: ۲۴۰ مرکز نیکوکاری در استان فعالیت دارند که امسال بیش از ۶۸ میلیارد تومان از این مراکز جمع اوری شد.

بابایی ادامه داد: از ۱۳ تا ۱۵ اسفند به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی بابایی گفت: در حوزه اشتغال هم مشاوره شغلی داریم و کسانی که دارای مهارت هستند شناسایی می‌شوند و متناسب با توانمندی آن‌ها با مراکز طرف قرارداد آموزش معرفی می‌شوند. در میادین شهر‌ها و مصلی‌های استان مستقر هستند.

او گفت: در سال جاری با همکاری بنیاد مسکن در طرح مسکن محرومین ۳هزار مسکن کلنگ زنی شد که ۱۴۰۰ مسکن آن مربوط به مددجویان کمیته امداد بود و با حضور معاون اول رییس جمهور به بهره برداری رسید.
بابایی گفت: در کنار مسکن محرومین ۵۰۰ واحد از اعتبارات کمیته امداد در حال احداث داریم که اردیبهشت ماه به بهره برداری می‌رسد.
او افزود: برنامه ما در سال آینده این است که یک هم افزایی با برخی از دستگاه‌ها داشته باشیم و در مناطق محروم مشکلات مسکن را مرتفع کنیم

بابایی گفت: در حوزه اشتغال هم مشاوره شغلی داریم و کسانی که دارای مهارت هستند شناسایی می‌شوند و متناسب با توانمندی آن‌ها با مراکز طرف قرارداد آموزش معرفی می‌شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار