مدیرکل کمیته امداد گلستان:

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: سال گذشته مردم استان ۴۰ میلیارد تومان برای یاری نیازمندان به کمیته امداد کمک کردند که امسال این کمک ها در سرفصل های مختلف به ۷۰ میلیارد تومان رسیده است.

افزایش کمک رسانی مردم برای یاری نیازمندان به کمیته امداد

به گزارش گلستان24؛امان الله حسین پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه گلستان رتبه نخست کشور در زمینه جمع آوری زکات را داراست، گفت: 32 میلیارد تومان زکات در استان جمع آوری شده که همه این مبالغ در همان مناطق هزینه شده است.

 

وی با اشاره کمک های مردمی به نیازمندان، افزود: حدود 5 میلیارد و 300 میلیون تومان از محل صدقات مردم جمع آوری شده که تنها 50 میلیون تومان آن به صورت الکترونیکی بوده و مابقی از صندوق های صدقات جمع آوری شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) استان ادامه داد: همه کمک های مردمی در قالب صدقات برای تأمین مسکن، اشتغال و درمان مددجویان هزینه شد.

 

وی بیان کرد: در قالب سایر درآمدها نیز مردم استان 10 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کرده اند که شامل کمک های مستقیم یا کالایی بوده که در اختیار کمیته امداد قرار گرفته است.

 

حسین پور در ادامه با اشاره به بیمه بیش از 30 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد، افزود: در حال حاضر بیش از  30 هزار مددجوی بیمه شده درمان داریم که 100 درصد هزینه های درمانی آنان پرداخت می شود.

 

وی گفت: همچنین 9 هزار و 255 دانش آموز و 5 هزار و 400 یتیم  نیز تحت پوشش این نهاد قرار دارند که در طرح اکرام امسال مردم بالغ بر 10 میلیارد تومان کمک کردند.

 

حسین پور خاطرنشان کرد: سال گذشته مردم استان 40 میلیارد تومان برای یاری نیازمندان به کمیته امداد کمک کردند که امسال این کمک ها در سرفصل های مختلف به 70 میلیارد تومان رسیده است.

 

وی تأکید کرد: ما حق نداریم حتی یک ریال از کمک های مردم را صرف هزینه های تشکیلاتی کنیم بلکه موظفیم تا ریال اخر این کمک ها را به دست نیازمندان برسانیم.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار