براساس اطلاعیه‌ای؛

کمیته پیشگیری و شورای سلامت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در اطلاعیه‌ای در خصوص وضعیت حضور کارکنان در فضای دانشگاه و شیوه‌های پاسخگویی به دانشجویان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

حضور اساتید در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به صورت کامل غیرحضوری شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری دانشجو، کمیته پیشگیری و شورای سلامت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در اطلاعیه‌ای در خصوص وضعیت حضور کارکنان در فضای دانشگاه و شیوه‌های پاسخگویی به دانشجویان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

براساس این اطلاعیه همه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی اعضای هیات علمی دانشگاه باید از طریق مجازی و به صورت دورکاری صورت گیرد. حضور کارکنان دانشکده‌ها نیز با نظر مسئول واحد برنامه ریزی می‌شود.

این اطلاعیه تأکید دارد که ممنوعیت برگزاری همایش ها، نمایشگاه‌ها و جلسات مشابه و همچنین استفاده از اماکن ورزشی تا اطلاع ثانوی و به دلیل شرایط بحرانی استان گلستان ادامه دارد. با این حال این کمیته به کارکنان و استادان دانشگاه اجازه می‌دهد تا جلسات خود را با رعایت الزامات بهداشتی در فضای سربسته و با حداکثر ۱۵ نفر برگزار کنند.

همچنین براساس این اطلاعیه کارکنانی که خود یا بستگان درجه یک آنان در تماس مستقیم با مبتلایان به کرونا هستند، موظف به اعلام شرایط خود و تکمیل فرم خوداظهاری سلامت بوده و باید آن را به امور اداری دانشگاه تحویل دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار