رئیس دانشگاه پیام‌نور استان گلستان از ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه پیام‌نور در این استان خبر داد و گفت: داوطلبان می‌توانند بدون دادن آزمون در 80 رشته مختلف شرکت کنند.

شهریه دانشگاه پیام‌نور، پایین‌ترین شهریه در سایر دانشگاه‌های کشور

به گزارش گلستان 24 ،سید بهروز نهضتی پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: دانشگاه پیام‌نور در ایامی که داوطلبان با هیجان در حال انتخاب رشته هستند می‌توانند در 80 رشته مختلف ثبت‌نام کنند.

وی تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند در تمام گروه‌های آموزشی اعم از رشته‌های علوم‌پایه، فنی و مهندسی، انسانی، علوم تجربی، فناوری و اطلاعات، زبان، هنر و معماری بدون آزمون و با ارائه سوابق آموزشی خودشان ثبت‌نام کنند.

* داوطلبان در 80 رشته متعدد می‌توانند ثبت‌نام کنند/ ثبت‌نام بدون آزمون در دانشگاه پیام‌نور استان گلستان تا 23 مردادماه جاری ادامه دارد

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان گلستان ابراز کرد: ثبت‌نام در رشته روان‌شناسی نیاز به آزمون دارد ولی ثبت‌نام در سایر رشته‌های دانشگاه پیام‌نور بدون آزمون است و داوطلبان در 80 رشته متعدد می‌توانند ثبت‌نام کنند.

نهضتی با بیان اینکه ثبت‌نام بدون آزمون در دانشگاه پیام نور استان گلستان همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام بدون آزمون در دانشگاه پیام‌نور استان گلستان تا 23 مردادماه جاری روز دوشنبه ادامه خواهد داشت و درحال حاضر  فرصت ثبت‌نام بدون آزمون در این دانشگاه تمدید نخواهد شد.

وی ابراز کرد: داوطلبانی که در کنکور شرکت نکرند می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام بدون آزمون در دانشگاه پیام‌نور اقدام کنند.

* دانشگاه پیام‌نور استان گلستان جزو 6 دانشگاه برتر دانشگاه‌های « ou» دانشگاه‌های کشور است/ شهریه دانشگاه پیام‌نور پایین‌ترین شهریه در سایر دانشگاه‌های کشور است

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان گلستان در خصوص مزایای شرکت در دانشگاه پیام نور استان گلستان یادآور شد: دانشگاه پیام‌نور استان گلستان جزو 6 دانشگاه برتر دانشگاه‌های « ou» دانشگاه‌های کشور است.

نهضتی با بیان اینکه منابع درسی دانشگاه پیام‌نور به صورت خودخوان است، ادامه داد: به علت کیفیت بسیار بالای دانشگاه پیام نور استان گلستان دانشجویان می‌توانند اقدام به مطالعه کنند و بدون حضور در کلاس درس‌ها را مطالعه کنند و درصورت بروز مشکل به کلاس‌ها مراجعه کنند.

وی افزود: در کنکور فوق‌لیسانس سراسری، قبولی بسیار بالای دانشگاه پیام‌نور نشان‌دهنده کیفیت بالای دانشجویان ما در این دانشگاه بوده است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان گلستان با اشاره به اینکه در آزمون استخدامی بیشترین پذیرش را دانشگاه پیام‌نور به خود اختصاص داده است، اذعان کرد: شهریه دانشگاه پیام‌نور پایین‌ترین شهریه در سایر دانشگاه‌های کشور است و ما توانستیم این شهریه‌ را اقساطی دریافت کنیم و یا تخفیف ویژه برای افراد تحت‌پوشش و دادن وام بدون بهره که با استفاده از خیرین شهریه افراد بی‌بضاعت را تامین کنیم.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار