رئیس کل دادگستری گلستان گفت: یکی از مشکلات ما برای تحقق اقتصاد مقاومتی سنگ اندازی‌ها در برخی دستگاه‌های دولتی است که با تعدادی از این مدیران سنگ انداز در مسیر تولید برخورد کردیم و به مدیران چند بانک هم تذکر دادیم.

 دادگستری گلستان با مدیران "کارنکن" برخورد کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ هادی هاشمیان در نشست با اعضای خانه احزاب استان اظهار داشت: احزاب زبان گویای جامعه هستند و به علت ارتباط با بدنه جامعه می‌توانند هم خواسته‌ها و مسائل دستگاه قضایی را به مردم منتقل کنند و هم به عنوان مشاور، مشکلات و نیازهای مردم را به مدیران دستگاه‌ها به ویژه دستگاه قضایی منتقل کنند.

وی افزود: وجود احزاب برای برگزاری انتخابات پرشور و افزایش مشارکت مردم در انتخابات هم اثرگذار است و  همه باید برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور تلاش کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه سخنان خود به موضوع برخورد با کارنکنان هم اشاره کرد و گفت:  یکی از مشکلات ما برای تحقق اقتصاد مقاومتی سنگ اندازی‌ها در برخی دستگاه‌های دولتی است که با تعدادی از این مدیران سنگ انداز در مسیر تولید برخورد کردیم و به تعدادی از مدیران بانک‌های استان هم که سودهای نامتعارف و برخلاف بخشنامه‌های بانک مرکزی دریافت می‌کردند تذکر دادیم.

هاشمیان با بیان این که دستگاه قضایی باید ایستگاه آخر در برخوردها باشد افزود: وظیفه ما نظارت است اما امروز به علت این که برخی مدیران به وظایف و تکالیف قانونی خود عمل نمی‌کنند مجبور به متولی‌گری شده‌ایم و در همه حوزه‌ها برای احقاق حق مردم ورود کرده‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره فضای مجازی هم گفت:  فضای مجازی به عنوان فضایی که همه در هر سن و جایگاه و در هر مکانی به آن دسترسی دارند فضا و بستر خوبی برای ارائه اخبار و اطلاعات درست به مردم است و  از استفاده درست از این فضا استقبال می کنیم.

هاشمیان در ادامه این جلسه درباره تلاش ها و اقدامات دادگستری استان در پرونده پتروشیمی،  پرونده سیل گلستان و مرکز آنژیوگرافی گنبدکاووس هم توضیحاتی ارائه کرد.

در این جلسه نمایندگان احزاب از برخورد با فساد که ابتدا از درون قوه قضاییه آغاز شد، قدردانی کردند و معطل ماندن آنژیوگرافی گنبدکاووس، خرد شدن اراضی کشاورزی، کم‌کاری برخی مدیران،  تصمیمات رانت ساز ، جنگل تراشی و بلاتکلیف ماندن برخی طرح‌های کلیدی استان مانند پتروشیمی و بندرخواجه نفس  از جمله مواردی بود که اعضای خانه احزاب استان به عنوان دغدغه‌های خود با رئیس کل دادگستری گلستان و معاونان او درمیان گذاشتند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار