فرمانده سپاه نینوا گلستان:

ملک شاهکوهی گفت: حضور حداکثری و بعد هم انتخاب درست ، تحریم ها را ازبین میبرد ، اقتصاد ما را دگرگون می کند و قدرت چانه زنی بین المللی را افزایش می دهد، اینها مواردی است که نخبگان جامعه باید آن را برای عامه مردم تببین کنند.

حضور حداکثری مردم در انتخابات ملاک عمل است/چشم جهانیان به انتخابات ۲۸ خرداد خیره شده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار علی ملک شاهکوهی امروز درنشست روشنگرانه نهادهای حوزوی استان گلستان با محوریت حضور حداکثری در انتخابات و بزرگداشت رحلت حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: در زمان صدر اسلام فتوحاتی بود که در آستانه پیروزی قرار داشت اما با به حاشیه راندن، جنگ های پیروز به شکست تبدیل شد لذا اکنون نیز اسلام به واسطه پیروزی های غزه و یمن و خروج امریکا از افغانستان جبهه مقاومت پیروز شده است، نباید اسیر حواشی و بازی دشمن شد.

وی با بیان اینکه امریکا درمنطقه منزوی شده است، افزود: یک روزی امام راحل می گفتند مردم فلسطین با سنگ به جنگ صهیونیست ها بروند و امروز به برکت مقاومت آن جنگ به سلاح و موشک تبدیل شد که گنبد آهنین را در هم کوبید و پیروز جنگ ۱۲ روزه شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: امروز اسرائیل دیگر احساس امنیت ندارد، عربستان از یمنی های گرسنه و پابرهنه در حال شکست خوردن است، این نصرت الهی است ، برنده اصلی در موازنه قدرت در منطقه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است و ان شالله بزودی آزادی قدس را خواهیم دید.

به گفته ملک شاهکوهی؛ امروز ما می توانیم کشتی های اسرائیلی که به نام کشورهای دیگر در بنادر کشورهای عربی لنگر می اندازند را با شماره بدنه شان شناسایی کنیم و این یک از هزاران دستاورد انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره انتخابات اخیر سوریه، بیان کرد: دیدیم که مردم سوریه برای دفاع از کشور و جایگاه آن به میدان آمدند و در انتخابات شرکت کردند و با رای بیش از ۹۵ درصد به بشار اسد اعتماد کردند زیرا درک کردند که اگر از کشور خود پشتیبانی نکنند گرفتار دشمن و داعش خواهند شد.

ملک شاهکوهی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۲۸ خردادماه رد کشور، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات ملاک عمل است، برای مردم اشخاص و جناح ها و جریان های سیاسی مطرح نیست بلکه برنامه ها مهم است .

وی با تاکید بر حضور همه جنابه و حداکثری در انتخابات، بیان کرد: این انتخابات آزمون دیگری است که مطمئنا مردم ما باردیگر در آن نمره قبولی خواهد گرفت تا پیروزی جبهه اسلام تکمیل شود زیرا چشم جهان به انتخابات در ایران خیره شده است.

ملک شاهکوهی اذعان کرد: حضور حداکثری و بعد هم انتخاب درست ، تحریم ها را ازبین میبرد ، اقتصاد ما را دگرگون می کند و قدرت چانه زنی بین المللی را افزایش می دهد، اینها مواردی است که نخبگان جامعه باید آن را برای عامه مردم تببین کنند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: مردم باید پای صندوق ها حاضر شوند تا با انتخاب اصلح از  مشکلات اقتصادی و اجتماعی که در جامعه حاکم شده رهایی یابند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار