رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از بستری ۲۶۳ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی این استان خبر داد.

 ۲۶۳ بیمار «کووید۱۹» در مراکز درمانی گلستان بستری شدند/ بستری ۴۵ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالرضا فاضل امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در حال حاضر تعداد بستری ۲۶۳ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان گلستان بستری هستند.

وی درخصوص بیماران کرونایی تحت مراقبت در بخش‌های ویژه تصریح کرد: از ۲۶۳ بیمار مبتلا به کرونا در سطح استان گلستان تعداد ۴۵ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

*۲۲ بیمار مبتلا به کرونا به دستگاه تنفسی متصل هستند/ از سفرهای غیرضرور خودداری کینم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط برخی از شهروندان گلستانی ابراز گلایه و ناراحتی کرد و افزود: از ۲۶۳ بیمار مبتلا به کرونا تعداد ۲۲ نفر نیز به دستگاه تنفسی متصل هستند که امیدواریم هرچه سریعتر روند بهبودی را طی کنند.

 

فاضل با بیان اینکه شهروندان حفظ پروتکل‌های بهداشتی را در اولویت کارهای خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل رعایت نکردن برخی از شهروندان گلستانی اکنون شاهد بستری بیش از ۲۶۰ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی استان گلستان هستیم که امیدواریم هرچه سریعتر این ویروس منحوس نابود شود.

وی با اشاره به اینکه شهروندان گلستانی با مراقبت از خود و استفاده از ماسک در اماکن عمومی از روند ابتلا به بیماری کرونا جلوگیری کنند، اظهار کرد: متاسفانه ویروس کرونا یک ویروس مسری و خطرناک است و مردم باید این ویروس را جدی بگیرند و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی از شر این ویروس خلاص شویم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه همچنان با ویروس کووید۱۹ دست و پنجه نرم می‌کنیم، ابراز کرد: ما باید خودمان را با این شرایط وقف دهیم و تمامی نکات بهداشتی را رعایت کنیم ازجمله زدن ماسک در اماکن‌های عمومی، اسپری دست و یا استفاده از دستکش و نرفتن به سفرهای غیرضرور از انتشار این ویروس جلوگیری کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار