رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: بستری‌های کرونا در بیمارستان‌های استان به ۶۴۹ تن رسید.


تب تند کرونا در گلستان / بستری‌ها باز هم بیشتر شد/ تمدید یک هفته ای محدودیت ها

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،گفت: تعداد بستری‌ها همچنان افزایشی است به طوریکه امروز تعداد بستری‌ها به ۶۴۹ تَن رسید یعنی ۲۰ نفر بیشتر از دیروز.

عبدالرضا فاضل افزود: از این تعداد ۸۳ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند و ۳۷ بیمار هم به علت وخامت حالشان به دستگاه ونتیلاتور متصلند و برای ادامه حیات به سختی با کرونا مبارزه می‌کنند.

اوا اشاره به تصمیم ملی ستاد مقابله با کرونای کشور مبنی بر تمدید یک هفته ای محدودیت ها در شهرهای قرمز ونارنجی افزود:   اکنون در استان گلستان شهرستان‌های گرگان، گنبدکاووس، آزادشهر، بندرگز، کردکوی، گالیکش و مینودشت، قرمز هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: بر این اساس، آق قلا، ترکمن، رامیان، علی آبادکتول و کلاله، در وضعیت نارنجی قرار دارند.

 فاضل افزود: گمیشان و مراوه تپه نیز شهرستان‌های زرد استان هستند.

او از هم استانی‌ها خواست: برای مدتی دورهمی‌ها و میهمانی‌ها را نادیده بگیرند و در خانه بمانند و اگر برای کار ضروری از خانه خارج شدند حتما دو عدد ماسک بزنند از دیگران یک و نیم متر فاصله بگیرند و دست هایشان را مرتب شستشو دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار