فرمانده سپاه گلستان:

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: ۱۵۰ واحد مسکونی در سال جاری با مشارکت سپاه و کمیته امداد، ساخت، بهسازی و نوسازی می شود.

۱۵۰ واحد مسکونی با کمک سپاه در گلستان بهسازی می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار علی ملک شاهکوهی شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص اقدامات بسیج سازندگی سپاه گلستان اظهارکرد: تاکنون پنج هزار و ۶۰۰ عرصه اقتصاد مقاومتی با اشتغال بیش از هفت هزار و ۳۰۰ نفر با همکاری بسیج سازندگی استان راه اندازی شده و ۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات هم پرداخت شده است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان به دیگر اقدامات اشاره کرد و افزود: همچنین تا کنون سه هزار و ۱۱ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی از قبیل ساخت و بازسازی خانه محروم، کانال بتنی، آبرسانی، راه سازی و غیره با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: بسیج سازندگی استان گلستان در کنار پروژه‌های عمرانی و اشتغالزائی، هزار و ۶۰۰ سری جهیزیه را با مشارکت مردم و خیران به زوجین جوان کم برخوردار اهدا کرده است.

ملک شاهکوهی اضافه کرد: اهم برنامه‌های سال ۱۴۰۰ شامل، انعقاد قرارداد تعمیر و بهسازی ۱۵۰ واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد، ساخت، بهسازی و نوسازی ۲۴ مدرسه در استان با مشارکت خیرین، افتتاحیه پروژه آبرسانی خط انتقال و شبکه داخلی روستای زلزله زده ویرو با مشارکت شرکت آب و فاضلاب و خیرین، کلنگ زنی ۱۵۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی با رویکرد زیرساخت‌های کشاورزی، جاده بین مزارع و کانال بتنی، زهکشی ۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی و غیره است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار