حجت الاسلام پناهیان:

کارشناس معارف اسلامی گفت: دو قطبی‌سازی طرح صهیونیست‌ها است و ملت ایران نباید به آن تن دهد.

دو قطبی‌سازی طرح صهیونیست‌ها است/ موانع جبران عقب ماندگی‌‌های کشور طبیعی نیست

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، کارشناس معارف اسلامی در نشست بصیرتی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان گفت: در ایران اسلامی قدرت برای حل مشکلات جامعه وجود دارد ولی عقب ماندگی‌هایی در کشور به چشم می‌خورد که اصلا طبیعی نیست.

پناهیان با اشاره به سوء مدیریت در کشور ادامه داد: برای رشد تکنولوژی و جبران عقب‌ماندگی‌ها گاهی مشکلات برسر راه ما بوده که آنها را برطرف نکردیم.

وی متذکر شد:  مشکل مدیریت برای هر جامعه‌ای موضوع اساسی به‌شمار می‌رود  و متاسفانه در کشور ما با وجود همه هوشمندی و ظرفیت‌های زیادی که باید یک مدیر از آن استفاده کند شاهد چنین پدیده‌ای هستیم.

این مقام مسئول متذکر شد: مدیریت در اختیار سیاست بازهای حرفه‌ای قرار گرفته و این افراد نیز میدان را به رسانه‌های سیاسی حرفه‌ای واگذار کردند و شرایط را به گونه‌ای پیش بردند که قابلیت اصلاح را ندارد.

پناهیان انتخابات را بستری برای ایجاد تحول کشور برشمرد و گفت:  حدود 300 هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم از طریق رئیس جمهور در کشور پست می‌گیرند و اگر در این جایگاه از  افراد  توانمند و مدبر استفاده شود می‌تواند از زمینه رانخواری جلوگیری شود.

وی بابیان اینکه در کشور ما ورچسب دو جناج دورغین ایجاد شده، افزود: اگر حزب در کشور ما ریشه داشت بنیادهای قدرتی که ریشه مردمی ندارند به وجود نمی‌آمد و  اگر این بنیان‌ها بدنه داشت چرا پس از گذشته 20 سال افراد جدیدی در این احزاب منصوب نمی‌شوند و این مهم نشان می‌دهد این افراد برای خود باند درست کردند.

این کارشناس معارف اسلامی متذکر شد: صهیونیست‌ها کشورهای دنیا را یا با دیکتاتوری و یا با دو قطبی‌سازی اداره می‌کنند و باید از بازی‌های سیاسی و طرحی که دشمن برای مدیریت بشری در نظر گرفته خارج شویم.

پناهیان ابراز داشت: ملت ایران باهوش و باذکاوت هستند و نباید به این دو قطبی‌سازی تن دهند و رسوب‌زدایی کردن از ذهن آحاد مردم که این دو قطبی در کشور دروغ و ساختگی است کار بسیار سختی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار