یکی از فعالین رسانه ای شرق گلستان در روزهای اخیر به دادستانی گنبد احضار شده است ، این برای اولین بار نیست و این فعال رسانه ای بارها از متولیان حوزه فضای مجازی و رسانه و مراجع نظارتی تذکرات لازم را گرفته است.

آزادی در بیان یا ولنگاری در کلام؟

به گزارش گلستان ۲۴؛ هادی احمدی طی یادداشتی نوشت: مرورری بر مطالب امان خوجملی که در سایت الکامیز و کانال فردای آزاد منتشر می شود ،  نشان می دهد که در جهت تقویت نظام و اقتدار ملی نیست و بیشتر در پازل دشمن بازی می کند در حالیکه هیچ حکومتی در جهان اجازه چنین فعالیت را که ضد امنیت ملی باشد ، به مخالفینش نمی دهد .

ظاهرا نامبرده خیلی علاقه دارد که با پنهان شدن پشت حرمت قلم با روش انتقادات بی پرده و بی سند و مدرک خود را در ردیف افرادی چون تاجزاده قرار دهد و از اینکه تیتر سایتها و رسانه ها باشد نیز بدش نمی آید در حالیکه دوران قهرمان بازی و زنده باد مرده باد گذشته است .

آیا در این مقطع حساس که نظام برای تقویت پایه خود نیاز به اعتمادسازی و مشارکت بیشتر مردم برای خروج از بن بست های بوجود آمده دارد و مقام معظم رهبری هم از همه مردم برای مشارکت در انتخابات دعوت کرده ، اعمال این فرد به معنای همکاری با دشمنان قسم خورده این آب خاک همچون بی بی سی فارسی و ایران اینترنشنال نیست که مدام به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی و عدم شرکت در انتخابات بودند؟

حال باید با چنین افرادی که علنا در رسانه ها و فضای مجازی دعوت به عدم حضور کرده و تیشه به ریشه شورآفرینی در انتخابات می زنند ، چه باید کرد؟ آیا اینگونه افراد که بی محابا و بدون قید و شرط در فضای مجازی علیه نظام ، انقلاب ، قانون اساسی که میراث خون شهداست سمپاشی می کنند نباید پاسخگوی رفتار خود باشند؟

فعالین رسانه های خاص که از هراقدامی که خدشه به اقتدار و امنیت نظام می زند بی محابا حمایت میکنند و درپشت شعارهای زیبا مانند حرمت اهل رسانه پنهان می شوند باید پاسخگو هم باشند.

به یاد داشته باشند که این فضای آزاد فعالیت آنها در پناه نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم گردیده است.

ضمن آنکه ایجادفشار رسانه ای برای دستیابی به اهداف خاص ترفند کهنه ای است که کارایی خودرا ازدست داده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار