بیانیه مجمع بسیجیان استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ مجمع بسیجیان استان گلستان برای حضور حداکثری در انتخابات بیانیه صادر کرد، که متن آن در ذیل آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آن الله لا یغیرمابقوم حتی یغیروا مابانفسهم

بدرستی که خداوند تغییر نمی دهد سرنوشت قومی را مگر آنکه آن قوم سرنوشت خود را تغییر دهند.

امت بیدار دل با بصیرت ایران اسلامی در حالی خود را آماده حضور در صحنه انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ می نمایند که قاطبه دشمنان اسلام و ایران سرکردگی آمریکای جنایتکار همه توان خود را مصروف کم اهمیت جلوه دادن این حماسه پرشور ونشاط کرده اند .

امت شهید پرور ایران اسلامی بر این باورند که حضور در میدان انتخابات برای تعیین کارگزاری صالح ومومن و انقلابی می تواند اقتدار و اعتبار  نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برابر جهانیان دوچندان کند .

 امت شهید پرور ایران ، به احترام شهدای عزیز وگرانسنگ خود و برای ادای دین خود نسبت به آنها شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد را برای خود اجابت دعوت شهدا و عبادت و رضایت خدا می دانند .

دشمنان کور دل بدانند ، مردم شریف ایران از زن و مرد و از کوچک و بزرگ و از شیعه و سنی و فرق و اقوام مختلف در اقصی نقاط این سرزمین،  عزم خود را جزم کرده و تکلیف خود را همانند گذشته نسبت به اسلام و ایران ادا خواهند کرد .

مجمع بسیج گلستان به همراه کلیه جامعه نخبگانی خود ضمن اجابت فرمان متاع مقام معظم رهبری درجهت استمرار راه نورانی شهدا ، شرکت کردن در انتخابات را حق مردم برای تعیین سرنوشت خود می داند و در جایگاه بسیج مردمی توصیه می کند مردم عزیز برای احقاق حق خود و ایجاد تکلیف برای کارگزاران صدیق و پاکدست در انتخابات شرکت جسته و با انتخاب اصلح ، قدم های مبارکی را برای آینده جمهوری اسلامی بردارند .

یقینا با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح انقلاب در مسیر توسعه و تحول خود جبران مافات خواهد کرد و روزگاری درخشان پیش روی ملت بزرگ ایران خواهد بود. انشاالله تعالی

 

ارسال نظر

آخرین اخبار