رئیس سازمان قضایی گلستان به مناسبت هفته قوه قضائیه با خانواده شهیدان حسن و علی کریم آبادی از خانواده شهدا سازمان استان دیدار کرد.

دیدار رئیس سازمان قضایی گلستان با خانواده شهیدان حسن و علی کریم آبادی به مناسبت هفته قوه قضائیه  + تصاویر

به گزارش گلستان ۲۴؛ دکتر غلام الواری در این دیدار گفت: ما در مقابل کسانی که جان خود را برای نظام مقدس اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند مسئولیت داریم.

وی افزود: خون شهدا برای انقلاب مایه عزت و صلابت و برای خانواده شهید و مردم افتخار دینی و ملی است.

الواری با بیان اینکه خانواده شهدا اسوه مقاومت هستند، تصریح کرد: خانواده معظم شهدا به عنوان همنشین و همراهان شهدا، بهترین پیام رسانان عقیده و اهداف شهدا هستند.

الواری تصریح کرد: تکریم به خانواده شهدا باعث خوشحالی آنان شده و به معنای ترویج فرهنگ شهادت در جامعه است.

وی تاکید کرد: همنشینی با خانواده شهدا معنویت خاصی در انسان ایجاد کرده و آرمان های امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی و شهدا را زنده می کند.

به گفته وی سرکشی و دیدار با خانواده شهدا کمترین کاری است که می توانیم در تجلیل از آنان انجام دهیم.

وی با بیان اینکه مفهوم شهادت در برگیرنده تعالیم بسیار مهمی است، گفت: پاداش جهاد و شهادت فی سبیل الله چیزی جز تقرب به درگاه الهی نیست به طوری که همه گناهان شهید جز حق الناس بخشیده می شود.

این مقام قضایی خاطر نشان کرد: جایگاه و منزلت شهید نزد خداوند به قدری بالا است که در روز قیامت هم ردیف با انبیاء و علماء در مقام شفاعت کنندگان قرار می گیرد. 

به گفته الواری این شفاعت خواهی حاکی از لطف و عنایت خداوند به شهید و خانواده معظم شهدا است.

وی با تاکید بر اینکه شهادت یک توفیق الهی است، تصریح کرد: زندگینامه شهدا نشانه ای محکم بر نحوه مرگ آنهاست و می توان ادعا کرد زندگی خالصانه و خدایی، انسان را به سمت شهادت هدایت می کند.

رئیس سازمان قضایی استان بیان داشت: انسان ها با روحیه شهادت طلبی و جهادی، نسبت به اتفاقات جامعه بی تفاوت نبوده و همواره در خدمت به مردم و نظام اسلامی پیشگام هستند.

الواری تاکید کرد: بکارگیری فرهنگ ماندگار و موثر شهادت برای حل مشکلات کشور، به خود باوری لازم برای پیشرفت کشور خواهد انجامید.

به عقیده وی این خود باوری با کار جهادی در عمل به ثمره خواهد نشست و کشور را از مشکلات نجات خواهد داد.

در پایان این دیدار هدیه و لوح تقدیر رییس سازمان قضایی گلستان به خانواده شهیدان علی و حسن کریم ابادی اهدا شد.

گفتنی است اکبر برزا مستشار دادگاه تجدید نظر نظامی و سید حسینعلی صمدی معاون دادستان نظامی استان نیز در این دیدار حضور داشتند.

WhatsApp Image 2021-06-30 at 12.18.38 (1)

WhatsApp Image 2021-06-30 at 12.18.38

WhatsApp Image 2021-06-30 at 12.18.39 (1)

WhatsApp Image 2021-06-30 at 12.18.39

ارسال نظر

آخرین اخبار