مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان گلستان اظهار کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و گره گشایی از مشکلات این قشر معزز سعادت الهی است.

گره گشایی از مشکلات جامعه ایثارگری توفیق الهی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری در حاشیه ملاقات عمومی با خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر، گفت: شنیدن خواسته‌های جامعه هدف از وظایف مهم و اساسی کارکنان بنیاد است که موجب آشنایی بهتر با مشکلات و درخواست‌های آنان شده و درنهایت به رفع این مشکلات کمک شایانی خواهد کرد.
وی تصریح کرد: دیدار با خانواده‌هایی که از جان عزیزترین کسان خود گذاشته‌اند را وظیفه خود به‌عنوان یک خدمتگزار می‌دانیم و بار دیگر بر عهد و پیمان خویش برای ادامه راه این عزیزان ثابت‌قدم‌تر از گذشته می‌مانیم.
وی خاطرنشان کرد: جوانان مؤمن و متعهد با الگو گرفتن از یادگاران دوران دفاع مقدس در جهت اعتلای ایران اسلامی باهمت و تلاش مضاعف خود توانسته‌اند در تمامی زمینه‌ها کشور را در جایگاه ممتازی در منطقه و جهان قرار دهند.
وزیری در پایان با توجه به شیوع مجدد ویروس کوئید 19 علی الخصوص در استان اظهار کرد: تمام تلاشمان را در راستای رفع مشکلات جامعه ایثارگری استان در دوران شیوع کرونا انجام داده و بنیاد گلستان تا اتمام این ویروس منحوس در کنار خانواده های معظم شاهد و ایثارگر خواهد ماند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار